SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Moderne markedsføring

Moderne markedsføring, 4. udgave
Søgbar e-bog

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Hans Reitzels Forlag
529,00 kr. 476,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Hans Reitzel
294,00 kr. 264,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Hans Reitzel
449,00 kr. 404,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
550,00 kr. 495,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702418002
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702418002R180
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702418002R365
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 4. Udgave
  • Hæftet: 884 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
  • Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788702317138

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.

TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller.

PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler.

DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats:

  • Situationsanalyse, ekstern og intern
  • Overordnet strategi og målsætninger
  • Segmentering, målgrupper og positionering
  • International markedsføring
  • Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution
  • Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet
  • Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling

Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Moderne markedsføring - cases og opgaver
Moderne markedsføring...
Af Poul K. Faarup o...
Pris: 220,00 .kr
Rabatpris: 198,00 kr.
Metode og projektskrivning - en introduktion, 3. udgave
Metode og projektskri...
Af Thomas Harboe
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
Oplevelsesøkonomi, 3. udgave
Oplevelsesøkonomi
Af Jan Halberg Mads...
Pris: 300,00 .kr
Rabatpris: 270,00 kr.
Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser, 5. udgave
Erhvervsøkonomi - vid...
Af Knud Erik Bang, ...
Pris: 555,00 .kr
Rabatpris: 499,50 kr.
Erhvervsjura for marketing & service (Ibog) Særudgave til Cphbusiness, 3. udgave
Erhvervsjura for mark...
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.