SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Moderne markedsføring - cases og opgaver

Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzel
199,00 kr. 179,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzel
139,00 kr. 125,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave
Søgbar e-bog

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzels Forlag
211,00 kr. 189,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring - cases og opgaver

Moderne markedsføring - cases og opgaver

Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
220,00 kr. 198,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899R365
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899R180
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 202 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788741277196

Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Moderne markedsføring, 4. udgave
Moderne markedsføring...
Af Svend Hollensen,...
Pris: 550,00 .kr
Rabatpris: 495,00 kr.
Dit personlige ledelsesrum - Lederskabet især i den offentlige sektor, 1. udgave
Dit personlige ledels...
Af Dorte Cohr Lütze...
Pris: 300,00 .kr
Rabatpris: 270,00 kr.
Ind i ledelse - Lederens arbejde med sig selv og sin læring, 1. udgave
Ind i ledelse
Pris: 399,00 .kr
Rabatpris: 359,10 kr.
Når ledelse er kommunikation, 3. udgave
Når ledelse er kommun...
Pris: 299,95 .kr
Rabatpris: 269,96 kr.
Logistik & Supply Chain Management - Cases og opgaver, 4. udgave
Logistik & Supply Cha...
Af Kim Sundtoft Hal...
Pris: 190,00 .kr
Rabatpris: 171,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.