SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Metode - til markedsføring og service

Metode: til markedsføring og service, 2. udgave

Metode: til markedsføring og service Vital Source e-bog

Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
(2022)
Hans Reitzel
242,00 kr. 217,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Metode: til markedsføring og service, 2. udgave
Søgbar e-bog

Metode: til markedsføring og service Vital Source e-bog

Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
(2022)
Hans Reitzels Forlag
264,00 kr. 237,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Metode: til markedsføring og service, 2. udgave

Metode: til markedsføring og service Vital Source e-bog

Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
(2022)
Hans Reitzel
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Metode - til markedsføring og service, 2. udgave

Metode

til markedsføring og service
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
275,00 kr. 247,50 kr.
10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • Forfattere: Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
  • ISBN: 9788702420050R365
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at undersøge og forstå – eller mere præcist – skaber viden og indsigt, så anbefalinger og beslutninger giver mening. Du præsenteres for en metodik, der hjælper dig med at undersøge virkeligheden og kommunikere om den. Bogens første del handler om undersøgelsesdesign i form af de overordnede, især metodiske, overvejelser, man skal gøre sig, inden man begynder at indsamle data. Kapitel 1 er en introduktion til metode og det at tænke metodisk. Kapitel 2 omhandler undersøgelsesprocessen og de forskellige faser, der hører til den. Fokus er på overvejelser omkring og konsekvenserne af de designmæssige til- og fravalg. Kapitel 3 går i dybden med to af de mest centrale begreber i en undersøgelsesproces, problemstilling og problemformulering. Kapitel 4 handler om opgaveskrivning og giver en struktur, der kan bruges på tværs af de faglige områder. Kapitel 5 beskæftiger sig med informationsbehov og -indsamling. Kapitlet skelner mellem forskellige former for viden, og det diskuteres, hvordan man kan gå til sin empiri. Kapitel 6 definerer og diskuterer forskellige grundbegreber i forbindelse med indsamling af data, nemlig primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, reliabilitet og validitet. Kapitel 7 omhandler digital metode i en digital verden. Kapitel 8 inddrager forskellige modeller og teorier, som kan hjælpe dig med at finde struktur og retning. Derefter går bogen i dybden med, hvordan man rent faktisk skaffer data. Kapitel 9 beskæftiger sig med selve markedsanalysen. Kapitel 10 handler om kvantitative metoder og introducerer dig til emner som stikprøver og stikprøvefejl. Kapitel 11 gennemgår, hvordan man arbejder med dataindsamling ved brug af spørgeskema som dataindsamlingsteknik. Kapitel 12 handler om kvalitative dataindsamlingsteknikker. Til sidst beskriver bogen rapportering og økonomi i analyser, fx formidling og præsentation af resultater. Kapitel 13 bygger videre på kapitel 9, 10 og 11. Data er indsamlet og skal analyseres, og hypoteserne skal verificeres, inkl. brug af Excel. Kapitel 14 bygger videre på kapitel 12 og handler om at analysere kvalitative data. Der gives praktiske eksempler på interviewskabeloner og analysemetoder som transskribering, kodning og kategorisering. Kapitel 15 omhandler rapporten og estimering af de økonomiske konsekvenser af konklusionen på arbejdet. Som studerende får du en metode, så du kan overbevise andre – fx lærer og censor – om, at din viden er sand og holdbar, at dine valg af værktøjer og fremgangsmåder kan begrundes, og at din indsigt kan bruges i praksis. Tro flytter bjerge – Indsigt flytter mennesker.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juli 2022)
  • Forfattere: Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
  • ISBN: 9788702420050
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at undersøge og forstå – eller mere præcist – skaber viden og indsigt, så anbefalinger og beslutninger giver mening. Du præsenteres for en metodik, der hjælper dig med at undersøge virkeligheden og kommunikere om den. Bogens første del handler om undersøgelsesdesign i form af de overordnede, især metodiske, overvejelser, man skal gøre sig, inden man begynder at indsamle data. Kapitel 1 er en introduktion til metode og det at tænke metodisk. Kapitel 2 omhandler undersøgelsesprocessen og de forskellige faser, der hører til den. Fokus er på overvejelser omkring og konsekvenserne af de designmæssige til- og fravalg. Kapitel 3 går i dybden med to af de mest centrale begreber i en undersøgelsesproces, problemstilling og problemformulering. Kapitel 4 handler om opgaveskrivning og giver en struktur, der kan bruges på tværs af de faglige områder. Kapitel 5 beskæftiger sig med informationsbehov og -indsamling. Kapitlet skelner mellem forskellige former for viden, og det diskuteres, hvordan man kan gå til sin empiri. Kapitel 6 definerer og diskuterer forskellige grundbegreber i forbindelse med indsamling af data, nemlig primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, reliabilitet og validitet. Kapitel 7 omhandler digital metode i en digital verden. Kapitel 8 inddrager forskellige modeller og teorier, som kan hjælpe dig med at finde struktur og retning. Derefter går bogen i dybden med, hvordan man rent faktisk skaffer data. Kapitel 9 beskæftiger sig med selve markedsanalysen. Kapitel 10 handler om kvantitative metoder og introducerer dig til emner som stikprøver og stikprøvefejl. Kapitel 11 gennemgår, hvordan man arbejder med dataindsamling ved brug af spørgeskema som dataindsamlingsteknik. Kapitel 12 handler om kvalitative dataindsamlingsteknikker. Til sidst beskriver bogen rapportering og økonomi i analyser, fx formidling og præsentation af resultater. Kapitel 13 bygger videre på kapitel 9, 10 og 11. Data er indsamlet og skal analyseres, og hypoteserne skal verificeres, inkl. brug af Excel. Kapitel 14 bygger videre på kapitel 12 og handler om at analysere kvalitative data. Der gives praktiske eksempler på interviewskabeloner og analysemetoder som transskribering, kodning og kategorisering. Kapitel 15 omhandler rapporten og estimering af de økonomiske konsekvenser af konklusionen på arbejdet. Som studerende får du en metode, så du kan overbevise andre – fx lærer og censor – om, at din viden er sand og holdbar, at dine valg af værktøjer og fremgangsmåder kan begrundes, og at din indsigt kan bruges i praksis. Tro flytter bjerge – Indsigt flytter mennesker.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2022)
  • Forfattere: Per Bergfors,  Poul K. Faarup og  Jeanette Thomsen
  • ISBN: 9788702420050R180
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at undersøge og forstå – eller mere præcist – skaber viden og indsigt, så anbefalinger og beslutninger giver mening. Du præsenteres for en metodik, der hjælper dig med at undersøge virkeligheden og kommunikere om den. Bogens første del handler om undersøgelsesdesign i form af de overordnede, især metodiske, overvejelser, man skal gøre sig, inden man begynder at indsamle data. Kapitel 1 er en introduktion til metode og det at tænke metodisk. Kapitel 2 omhandler undersøgelsesprocessen og de forskellige faser, der hører til den. Fokus er på overvejelser omkring og konsekvenserne af de designmæssige til- og fravalg. Kapitel 3 går i dybden med to af de mest centrale begreber i en undersøgelsesproces, problemstilling og problemformulering. Kapitel 4 handler om opgaveskrivning og giver en struktur, der kan bruges på tværs af de faglige områder. Kapitel 5 beskæftiger sig med informationsbehov og -indsamling. Kapitlet skelner mellem forskellige former for viden, og det diskuteres, hvordan man kan gå til sin empiri. Kapitel 6 definerer og diskuterer forskellige grundbegreber i forbindelse med indsamling af data, nemlig primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, reliabilitet og validitet. Kapitel 7 omhandler digital metode i en digital verden. Kapitel 8 inddrager forskellige modeller og teorier, som kan hjælpe dig med at finde struktur og retning. Derefter går bogen i dybden med, hvordan man rent faktisk skaffer data. Kapitel 9 beskæftiger sig med selve markedsanalysen. Kapitel 10 handler om kvantitative metoder og introducerer dig til emner som stikprøver og stikprøvefejl. Kapitel 11 gennemgår, hvordan man arbejder med dataindsamling ved brug af spørgeskema som dataindsamlingsteknik. Kapitel 12 handler om kvalitative dataindsamlingsteknikker. Til sidst beskriver bogen rapportering og økonomi i analyser, fx formidling og præsentation af resultater. Kapitel 13 bygger videre på kapitel 9, 10 og 11. Data er indsamlet og skal analyseres, og hypoteserne skal verificeres, inkl. brug af Excel. Kapitel 14 bygger videre på kapitel 12 og handler om at analysere kvalitative data. Der gives praktiske eksempler på interviewskabeloner og analysemetoder som transskribering, kodning og kategorisering. Kapitel 15 omhandler rapporten og estimering af de økonomiske konsekvenser af konklusionen på arbejdet. Som studerende får du en metode, så du kan overbevise andre – fx lærer og censor – om, at din viden er sand og holdbar, at dine valg af værktøjer og fremgangsmåder kan begrundes, og at din indsigt kan bruges i praksis. Tro flytter bjerge – Indsigt flytter mennesker.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • 272 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2020)
  • ISBN: 9788741274423
HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende de rigtige metoder til at løse problemet og være i stand til at præsentere resultatet. Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at undersøge og forstå – eller mere præcist – skaber viden og indsigt, så anbefalinger og beslutninger giver mening. Du præsenteres for en metodik, der hjælper dig med at undersøge virkeligheden og kommunikere om den. Bogens første del handler om undersøgelsesdesign i form af de overordnede, især metodiske, overvejelser, man skal gøre sig, inden man begynder at indsamle data. Kapitel 1 er en introduktion til metode og det at tænke metodisk. Kapitel 2 omhandler undersøgelsesprocessen og de forskellige faser, der hører til den. Fokus er på overvejelser omkring og konsekvenserne af de designmæssige til- og fravalg. Kapitel 3 går i dybden med to af de mest centrale begreber i en undersøgelsesproces, problemstilling og problemformulering. Kapitel 4 handler om opgaveskrivning og giver en struktur, der kan bruges på tværs af de faglige områder. Kapitel 5 beskæftiger sig med informationsbehov og -indsamling. Kapitlet skelner mellem forskellige former for viden, og det diskuteres, hvordan man kan gå til sin empiri. Kapitel 6 definerer og diskuterer forskellige grundbegreber i forbindelse med indsamling af data, nemlig primære og sekundære data, kvalitative og kvantitative data, reliabilitet og validitet. Kapitel 7 omhandler digital metode i en digital verden. Kapitel 8 inddrager forskellige modeller og teorier, som kan hjælpe dig med at finde struktur og retning. Derefter går bogen i dybden med, hvordan man rent faktisk skaffer data. Kapitel 9 beskæftiger sig med selve markedsanalysen. Kapitel 10 handler om kvantitative metoder og introducerer dig til emner som stikprøver og stikprøvefejl. Kapitel 11 gennemgår, hvordan man arbejder med dataindsamling ved brug af spørgeskema som dataindsamlingsteknik. Kapitel 12 handler om kvalitative dataindsamlingsteknikker. Til sidst beskriver bogen rapportering og økonomi i analyser, fx formidling og præsentation af resultater. Kapitel 13 bygger videre på kapitel 9, 10 og 11. Data er indsamlet og skal analyseres, og hypoteserne skal verificeres, inkl. brug af Excel. Kapitel 14 bygger videre på kapitel 12 og handler om at analysere kvalitative data. Der gives praktiske eksempler på interviewskabeloner og analysemetoder som transskribering, kodning og kategorisering. Kapitel 15 omhandler rapporten og estimering af de økonomiske konsekvenser af konklusionen på arbejdet. Som studerende får du en metode, så du kan overbevise andre – fx lærer og censor – om, at din viden er sand og holdbar, at dine valg af værktøjer og fremgangsmåder kan begrundes, og at din indsigt kan bruges i praksis. Tro flytter bjerge – Indsigt flytter mennesker.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Erhvervsjura for marketing & service (Ibog) Særudgave til Cphbusiness, 3. udgave
Erhvervsjura for mark...
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.
Moderne markedsføring, 4. udgave
Moderne markedsføring...
Af Svend Hollensen,...
Pris: 550,00 .kr
Rabatpris: 495,00 kr.
Oplevelsesøkonomi, 3. udgave
Oplevelsesøkonomi
Af Jan Halberg Mads...
Pris: 280,00 .kr
Rabatpris: 252,00 kr.
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 6. udgave
Erhvervsøkonomi til A...
Af Lone Hansen, Mor...
Pris: 525,00 .kr
Rabatpris: 472,50 kr.
Med andre øjne - om service, design og servicedesign, 1. udgave
Med andre øjne - om s...
Af Mette Mikkelsen
Pris: 500,00 .kr
Rabatpris: 450,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.