SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Oplevelsesøkonomi
Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog
Jan Halberg Madsen
(2023)
Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog
Jan Halberg Madsen
(2023)
Oplevelsesøkonomi Vital Source e-bog
Jan Halberg Madsen
(2023)
Oplevelsesøkonomi
Jan Halberg Madsen
(2023)
Sprog: Dansk
om ca. 2 hverdage
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
- ISBN: 9788702418019
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- ISBN: 9788702418019R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- ISBN: 9788702418019R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Hæftet: 254 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- ISBN: 9788702328066
Oplevelsesøkonomien har siden starten af 2000’erne været i fokus i en dansk kontekst.
Denne bog er en grundig indføring i de teorier og redskaber, som er en del af begrebet oplevelsesøkonomi. Den er skrevet i et letforståeligt sprog og henvender sig til læsere, der ønsker en introduktion til oplevelsesøkonomi som samfundstendens og til oplevelser som fænomen i en kommerciel kontekst.
Oplevelsesøkonomi veksler mellem teoripræsentationer, praktiske eksempler og cases, der beskriver potentialerne og mangfoldigheden i oplevelsesøkonomien. Bogen er relevant for serviceøkonomstuderende og studerende ved beslægtede uddannelser samt praktikere, der ønsker inspiration, overblik og konkrete forslag til værktøjer og metoder til design af oplevelser.