Viser: Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt
Salg og kommunikation – videregående uddannelser Vital Source e-bog
(2025)
Hans Reitzels Forlag
399,00 kr.
359,10 kr.
E-bogen er ikke færdig. Du kan forudbestille den, din kode sendes, så snart den er føjet til Bookshelf om ca. 1-2 uger.
Salg og kommunikation
personligt, socialt og internationalt
(2022)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
445,00 kr.
400,50 kr.
3 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
- ISBN: 1118702449433
Dette er en helt ny Vital Source e-bogsudgave med dynamiske sider, som bl.a. giver udvidede muligheder for oplæsning.
Bogen ved at blive lavet og er ikke klar til levering.
Du kan forudbestille den her og så snart den bliver føjet til systemet, sender vi dig en indløsnings kode til den.
Vi har ikke en præcis dato, men forventer at det bliver i løbet af ca 2 uger.
Bogen ved at blive lavet og er ikke klar til levering.
Du kan forudbestille den her og så snart den bliver føjet til systemet, sender vi dig en indløsnings kode til den.
Vi har ikke en præcis dato, men forventer at det bliver i løbet af ca 2 uger.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- 312 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2022)
- ISBN: 9788702313796
2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
- Kommunikation og salg i en online kontekst
- Den gode pitch
- Persontypologier og styrkeprofil
- Mindfulness og digitalt lederskab
- Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
- Forhandling
- Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
- Digitale salgsredskaber og social selling
- Interkulturelle salgskompetencer
- Salgsplanlægning
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.
Andre har også købt
Markedskommunikation
Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
Hans Reitzels Forlag
(2018)
425,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
Hans Reitzels Forlag
(2020)
295,00 kr.
265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
International markedsføring - lærebog
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen, Mette Risgaard Olsen, Ivan Hassinggaard, Mia Post-Lundgaard, Bjarne Warming Jensen og Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
579,95 kr.
521,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Research Methods for Business Students
Mark Saunders, Philip Lewis og Adrian Thornhill
Pearson Education, Limited
(2023)
799,00 kr.
719,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage