SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt
Salg og kommunikation – videregående uddannelser Vital Source e-bog
(2025)
Salg og kommunikation
personligt, socialt og internationalt
(2022)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
- ISBN: 1118702449433
Bogen ved at blive lavet og er ikke klar til levering.
Du kan forudbestille den her og så snart den bliver føjet til systemet, sender vi dig en indløsnings kode til den.
Vi har ikke en præcis dato, men forventer at det bliver i løbet af ca 2 uger.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- 312 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2022)
- ISBN: 9788702313796
2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
- Kommunikation og salg i en online kontekst
- Den gode pitch
- Persontypologier og styrkeprofil
- Mindfulness og digitalt lederskab
- Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
- Forhandling
- Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
- Digitale salgsredskaber og social selling
- Interkulturelle salgskompetencer
- Salgsplanlægning
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.