SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt
Salg og kommunikation Vital Source e-bog
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2022)
Salg og kommunikation Vital Source e-bog
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2025)
Salg og kommunikation Vital Source e-bog
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2025)
Salg og kommunikation Vital Source e-bog
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2025)
Salg og kommunikation
personligt, socialt og internationalt
(2022)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2022)
- Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
- ISBN: 9788702418187R180
Online udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source E-book
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Maj 2025)
- Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
- ISBN: 9788702449433
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg.
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source leje e-bog 180 dage
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Maj 2025)
- Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
- ISBN: 9788702449433R180
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg.
Online udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source leje e-bog 365 dage
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Maj 2025)
- Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
- ISBN: 9788702449433R365
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg.
Online udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Offline udgaven er tilgængelig: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- 312 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2022)
- ISBN: 9788702313796
2. udgave af Salg & kommunikation er en lærebog om, hvordan du bliver en effektiv og resultatorienteret sælger, der trives i det, du gør.
Der er sket en gennemgribende opdatering af alle bogens kapitler i overensstemmelse med de nyeste udviklingstendenser inden for salg og kommunikation og der er tilføjet et nyt kapitel om personligt lederskab i salg. Bogen kommer rundt om mange aktuelle aspekter ved et godt salg:
- Kommunikation og salg i en online kontekst
- Den gode pitch
- Persontypologier og styrkeprofil
- Mindfulness og digitalt lederskab
- Salgsteknik til forberedelse og gennemførelse af salg
- Forhandling
- Skriftlig salgskommunikation med fokus på kreativitet
- Digitale salgsredskaber og social selling
- Interkulturelle salgskompetencer
- Salgsplanlægning
Bogen er målrettet de fagelementer i markedsføringsøkonomuddannelsens studieordning, der vedrører salg og kommunikation, men kan læses af alle, der arbejder med salg og ønsker en grundlæggende forståelse for, hvordan man via hensigtsmæssig kommunikation opbygger det gode salg – på hjemmemarkedet og internationalt.