Viser: International markedsføring - lærebog
International markedsføring Vital Source e-bog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2023)
Trojka
499,00 kr.
449,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
International markedsføring - lærebog
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
(2023)
Sprog: Dansk
Trojka
579,95 kr.
521,96 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 7. Udgave
- Vital Source E-book
- Udgiver: Trojka (August 2023)
- Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
- ISBN: 9788771541748
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 7. Udgave
- Hæftet: 880 sider
- Udgiver: Trojka (August 2023)
- ISBN: 9788771541731
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.
Digitalisering er en naturlighed i dag Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler.
Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Bæredygtighed er blevet et vilkår for mange virksomheder Det må vurderes, at bæredygtighed i de kommende år vil blive indarbejdet i stort set alle sammenhænge på tilsvarende vis, som vi har set det ske i relation til digitalisering. I lærebogen har vi bestræbt os på at indarbejde bæredygtighed, hvor det giver mening - ikke mindst i relation til forretningsforståelse, den tredobbelte bundlinje samt virksomhedens værdigrundlag herunder virksomhedens Mission, Vision og Værdier.
Digitalisering er en naturlighed i dag Digitalisering er i dag til stede i stort set alle sammenhænge – ikke mindst inden for markedsføring. Bogens indhold omkring digitalisering er blevet opdateret med seneste viden suppleret med nye eksempler.
Undervisningsmaterialet omfatter foruden lærebogen en omfattende opgavesamling med cases og opgaver.
Andre har også købt
International markedsføring - Cases og opgaver
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
209,95 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Leveringstid ca. 3 hverdage.
Organisation, innovation og supply chain management
Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen, Jes Victor Noldus Christiansen og Anne Boeg
Hans Reitzel
(2023)
495,00 kr.
445,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel
(2024)
530,00 kr.
477,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Globaløkonomi til marketing og service - opgaver
Peter Trier
Hans Reitzel
(2022)
195,00 kr.
175,50 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage.