Viser: International markedsføring - Cases og opgaver
International markedsføring - Cases og opgaver Vital Source e-bog
Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
(2019)
Trojka
168,00 kr.
151,20 kr.
2 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?International markedsføring - Cases og opgaver
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
(2023)
Sprog: Dansk
Trojka
209,95 kr.
7 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 7. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Trojka (August 2019)
- Forfattere: Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Mette Risgaard Olsen, Susanne Østergaard Olsen og Mia P
- ISBN: 9788771541762
International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Cases og opgaver til International markedsføring, 7. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Cases og opgaver til International markedsføring, 7. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 7. Udgave
- Hæftet: 350 sider
- Udgiver: Trojka (August 2023)
- ISBN: 9788771541755
Forlaget skriver International markedsføring, 7. udgave er udarbejdet til undervisning på erhvervsakademiuddannelser og i overensstemmelse med studieordninger og fagplaner.
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Cases og opgaver til International markedsføring, 7. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.
Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.
Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget.
Juni 2023 Forfatterne
Lærebog og tilhørende opgavesamling med cases og opgaver er velegnet på uddannelser til markedsføringsøkonom, finansøkonom, handelsøkonom, logistikøkonom, serviceøkonom, akademi- og diplomuddannelserne, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring / marketing indgår i uddannelsesforløbet.
Cases og opgaver til International markedsføring, 7. udgave, har til formål at understøtte og perspektivere arbejdet med lærebogens emner.
Sammenhængen mellem lærebogens emner og virksomhedens markedsføringsproces er illustreret i lærebogens figur 1.2 side 20.
Undervisningsmaterialet omfatter også e-læringsmateriale på bogens website. Gå ind på Trojkas website www.trojka.dk, klik på ONLINE TROJKA og vælg iTrojka. I den viste bogreol klikkes på ikon med bogens forside.
Det er muligt at downloade PowerPoints med alle lærebogens figurer fra bogens website. For undervisere er der adgang til vejledning til løsning af cases og opgaver. Det sidste kræver adgangskode, som undervisere kan få udleveret ved personlig henvendelse via mail til forlaget.
Juni 2023 Forfatterne
Andre har også købt
International markedsføring - lærebog
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
579,95 kr.
521,96 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Kultur på arbejde
kulturforståelse og merkantil kultur
Kasper Asklund
Forlaget Systime A/S
(2014)
375,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Indkøb
Videregående uddannelser
Lars Krogh Jensen og Peer Vestergaard Pedersen
Hans Reitzel
(2023)
425,00 kr.
382,50 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel
(2024)
530,00 kr.
477,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.
Logistik & Supply Chain Management
Cases og opgaver
Kim Sundtoft Hald og Diana Cordes Feibert
Trojka
(2024)
190,00 kr.
171,00 kr.
Vi er lukket ml. jul og nytår, denne vare afsendes fra 2/1.