Viser: Markedskommunikation

Markedskommunikation, 1. udgave

Markedskommunikation

Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
425,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 280 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2018)
  • Forfattere: Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
  • ISBN: 9788741265490

Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.

Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.

I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).

Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:

• intern kommunikation (kapitel 8)

• awareness (kapitel 9)

• engagement (kapitel 10)

• action (kapitel 11)

• loyalitet (kapitel 12).

Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.

Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 2. udgave

Salg og kommunikation

personligt, socialt og internationalt
Hans Reitzel (2022)
445,00 kr. 400,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
Hans Reitzel (2020)
295,00 kr. 265,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.