SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Markedskommunikation

Markedskommunikation, 1. udgave

Markedskommunikation

Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
425,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 280 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2018)
  • Forfattere: Birgitte Nygaard Alexandersen, Maiken Ploug Krogslund, Susanne Meldgaard og Poul K. Faarup
  • ISBN: 9788741265490

Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation.

Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med henblik på at gøre de studerende i stand til at arbejde med markedskommunikation i praksis. Den er en opdateret indføring i et fag, der spænder fra strategiudvikling til konkret udførelse.

I de første kapitler behandles fundamentet for fagområdet, herunder kommunikationsteori og -modeller samt branding. Dernæst går bogen i dybden med forudsætningerne for markedskommunikation: målsætninger (kapitel 3), målgruppeanalyser og indsigter (kapitel 4), kreativitet (kapitel 5), mediestrategi (kapitel 6) og medievalg (kapitel 7).

Bogen behandler derefter eksekveringen af markedskommunikation gennem forskellige kommunikationsformer:

• intern kommunikation (kapitel 8)

• awareness (kapitel 9)

• engagement (kapitel 10)

• action (kapitel 11)

• loyalitet (kapitel 12).

Til sidst ser bogen på, hvordan man måler og evaluerer effekten af indsatsen.

Markedskommunikation er udarbejdet som grundbog til faget markedskommunikation på Markedsføringsøkonomuddannelsen. Den henvender sig endvidere til studerende på andre korte videregående uddannelser som for eksempel Serviceøkonomuddannelsen og Multimediedesignuddannelsen. Endelig kan den læses som inspiration af personer, der arbejder med markedskommunikation i det daglige.

 

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 2. udgave
Salg og kommunikation...
Pris: 445,00 .kr
Rabatpris: 400,50 kr.
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave
Introduktion til mark...
Af Kenneth Dosanjh,...
Pris: 295,00 .kr
Rabatpris: 265,50 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.