Viser: Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser

Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser, 2. udgave

Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
480,00 kr. 432,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 412 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2024)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702393750

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation.

Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter.

Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner.

I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.

Om forfatterne

EZIO PILLON er cand.mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl.a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship. 

NANNA EMILIE GREW er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.

 

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.