Viser: Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser

Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Hans Reitzels Forlag
462,00 kr. 415,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser, 2. udgave

Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Hans Reitzel
261,00 kr. 234,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser, 2. udgave

Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Hans Reitzel
397,00 kr. 357,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser, 2. udgave

Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
480,00 kr. 432,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2024)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702430790
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner. I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2024)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702430790R180
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner. I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2024)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702430790R365
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter. Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner. I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 412 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2024)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702393750

Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation.

Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter.

Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner.

I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.

Om forfatterne

EZIO PILLON er cand.mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl.a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship. 

NANNA EMILIE GREW er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.

 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Salg og kommunikation, 2. udgave

Salg og kommunikation Vital Source e-bog

Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
Hans Reitzel (2022)
348,00 kr. 313,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Salg og kommunikation, 2. udgave

Salg og kommunikation Vital Source e-bog

Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
Hans Reitzel (2022)
231,00 kr. 207,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing Fundamentals - From Strategy to ROI, 3. udgave

Digital Marketing Fundamentals

From Strategy to ROI
Marjolein Visser og Mike Berry
Taylor & Francis Group (2025)
699,00 kr. 629,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Analytics for Managers - Taking Business Intelligence Beyond Reporting, 2. udgave

Business Analytics for Managers

Taking Business Intelligence Beyond Reporting
Gert H. N. Laursen og Jesper Thorlund
John Wiley & Sons, Limited (2016)
369,00 kr. 332,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Managerial Economics and Business Strategy, 11. udgave

Managerial Economics and Business Strategy

Michael Baye og Jeff Prince
McGraw-Hill Education (2025)
699,00 kr. 629,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.