SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser
Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Tværmedial markedskommunikation, videregående uddannelser Vital Source e-bog
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Tværmedial markedskommunikation
videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2024)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2024)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702430790
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2024)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702430790R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2024)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702430790R365
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 412 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2024)
- Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
- ISBN: 9788702393750
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation.
Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil mellem offline og online kanaler – derfor kaldes den tværmedial. Markedskommunikation handler om virksomhedens interaktion med både nye og eksisterende kunder samt med alle andre interessenter.
Forfatterne af bogen giver en opdateret og letforståelig introduktion til de mange aspekter af dette dynamiske felt. Markedskommunikation er ikke statisk, men et dynamisk vidensfelt, der spænder fra strategi til konkrete kampagner.
I denne 2. udgave finder du ny viden samt redigerede og opdaterede kapitler. Der er blandt andet mere fokus på bæredygtighed og hvad det betyder for virksomhedens kommunikation, samt grundige opdateringer af kapitlerne om sociale medier med fokus på at blive endnu mere hands-on.
Om forfatterne
EZIO PILLON er cand.mag. fra København Universitet. Han er lektor emeritus fra Cphbusiness og ekstern lektor fra Københavns Universitet. Han er konsulent indenfor bl.a. tværmedial markedskommunikation og humanistisk entrepreneurship.
NANNA EMILIE GREW er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser i marketing og kommunikation.