SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser

Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser, 1. udgave
Søgbar e-bog

Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser, 1. udgave

Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser, 1. udgave

Tværmedial markedskommunikation videregående uddannelser Vital Source e-bog

Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser, 1. udgave

Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser
Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
450,00 kr. 405,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2021)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702418040
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702418040R365
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788702418040R180
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser. Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 416 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
  • Forfattere: Ezio Pillon, Nana Emilie Grew og Henrik Lindberg
  • ISBN: 9788741278094
Tværmedial markedskommunikation fører klassisk markedskommunikation ind i den digitaliserede verden.

Den er skrevet i et samarbejde mellem forfatterne til Digital marketing og Markedskommunikation, Ezio Pillon og Nana Emilie Grew, og Henrik Lindberg, forfatteren af Markedskommunikation – videregående uddannelser.

Lærebogen indeholder stærkt redigerede og opdaterede kapitler fra de to bøger samt helt nye kapitler. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online.

Online kommunikation udgør takket være digitaliseringen en stor del af markedskommunikationen, og i kommunikationsafdelingernes daglige praksis indgår offline og online kommunikation i en symbiose på tværs af medier, platforme og kanaler.

Bogens forfattere giver en opdateret, sammenhængende, praksisnær samt teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag.

Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab, men et komplekst fagområde i hele forløbet fra strategi til konkret kampagne. I bogen gennemgår forfatterne både digital og analog kommunikation.

Efter en gennemgang af relevante teorier, gennemgår bogen bl.a. traditionelle og digitale kanaler (fx content og influencer marketing), kommunikationsstrategier, medieplanlægning, webdesign, SEO, SEM, analyse og effektmålinger.   Undervisere kan finde supplerende materialer på forlagets undervisersitet, bl.a. forslag til, hvordan man kan arbejde med implementering, dvs. kommunikationsplanen i praksis.    

Ezio Pillon er cand.mag. fra Københavns Universitet. Han er lektor på Cphbusiness i bl.a. digital marketing og ekstern lektor på Københavns Universitet i bl.a. tværmedial kommunikation samt konsulent indenfor visuel identitet.

Nana Emilie Grew er uddannet cand.merc.(kom) fra CBS i 2008. Hun er lektor på Cphbusiness og ekstern lektor på Københavns Universitet og underviser primært i digital marketing, e-handel og tværmedial kommunikation.

Henrik Lindberg er cand.mag. fra SDU, IAA i international markedskommunikation og selvstændig kommunikationsrådgiver. Han har mange års erfaring som tekstforfatter, strategisk planner og konceptudvikler fra mediebranchen, har skrevet flere lærebøger og fungerer desuden som underviser og censor i en række kommunikationsfag.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 2. udgave
Salg og kommunikation...
Pris: 415,00 .kr
Rabatpris: 373,50 kr.
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave
Introduktion til mark...
Af Kenneth Dosanjh,...
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg, 1. udgave
Grundlæggende statist...
Af Kenneth Hansen
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.
Interfacedesign - Fra idé til digital prototype, 1. udgave
Interfacedesign
Af Morten Rold
Pris: 325,00 .kr
Rabatpris: 292,50 kr.
International Markedsføring, lærebog, 6. udgave
International Markeds...
Af Finn Rolighed A...
Pris: 550,00 .kr
Rabatpris: 495,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.