SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Introduktion til markedsføring på sociale medier
Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2020)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788702418224R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Hæftet: 208 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2020)
- Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
- ISBN: 9788741278360
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Bogen indeholder blandt andet:
- de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
- kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
- markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
- principperne for influencer-markedsføring
- metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
- konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler
Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.
Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.