SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn

Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave
Søgbar e-bog

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzels Forlag
264,00 kr. 237,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
242,00 kr. 217,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier Vital Source e-bog

Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2022)
Hans Reitzel
165,00 kr. 148,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave

Introduktion til markedsføring på sociale medier

Facebook og LinkedIn
Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
295,00 kr. 265,50 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R365
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (April 2022)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788702418224R180
Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 208 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Juli 2020)
  • Forfattere: Kenneth Dosanjh, Halfdan Moth Timm og Alberte Hall
  • ISBN: 9788741278360

Bogen giver en basisviden om sociale medier, så læseren kan udvikle og implementere marketingaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset mediet, virksomhedens ressourcer og markedsbehovet.

Bogen indeholder blandt andet:

  • de sociale mediers udvikling inkl. både den generelle, danske og generationsbestemte adfærd
  • kommunikationsteorierne, paid, owned og earned media, parametermix samt customer engament cyklus
  • markedsføringsplanlægningen herunder mobil markedsføring
  • principperne for influencer-markedsføring
  • metrics – hvordan måler du resultatet af din markedsføring
  • konkret gennemgang af hvordan du opbygger en kampagne på Facebook og LinkedIn inkl. eksempler

Bogen indeholder også et særligt og unikt indblik i, hvordan en influencer (PlantBasedBirdie) har opbygget sin følgergruppe og arbejder i det daglige.

Den er rettet mod videregående uddannelser i både marketing og kommunikation.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg
Grundlæggende statist...
Af Kenneth Hansen
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.
Globaløkonomi til marketing og service, 3. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Hans Jørgen Bied...
Pris: 480,00 .kr
Rabatpris: 432,00 kr.
Salg og salgspsykologi, 2. udgave
Salg og salgspsykolog...
Af Mette Hald og Me...
Pris: 450,00 .kr
Rabatpris: 405,00 kr.
Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 2. udgave
Salg og kommunikation...
Pris: 445,00 .kr
Rabatpris: 400,50 kr.
Deep Work
Deep Work
Af Cal Newport
Pris: 199,00 .kr
Rabatpris: 179,10 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.