SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Service Management - Strategy and Leadership in Service Business

Service Management - Strategy and Leadership in Service Business

Service Management

Strategy and Leadership in Service Business
Richard Normann
(2000)
Sprog: Engelsk
John Wiley & Sons, Limited
535,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • Paperback: 256 sider
  • Udgiver: John Wiley & Sons, Limited (Oktober 2000)
  • ISBN: 9780471494393
In the world of industry and management producing 'intangible products' poses unique challenges. This book provides a comprehensive framework on these unique management issues and looks into the special characteristics of services and conditions necessary for success in the management of service organizations

This classic book, as relevant as ever and updated, provides a set of ideas which has proved its power and validity beyond the fads of the moment, over an extended period of time. A book that is at the same time very holistic and conceptual, and yet both easy to grasp and to translate into practical action.

It also evokes an alternative perspective on services, namely that of refocusing attention from the production and the product to the value creation process of customers. With these perspectivess every company todays needs to see itself as a service company.

The book stresses the need for a streamlined service management system and analyses and illustrates growth strategies and the nature of innovation -but above all it emphasizes the special role played by good leadership. In particular, this edition looks at the role of technology in services as well as - more generally -the role of services in society.

Of great value to managers and academics involved in the service industry this practical book, which has been translated into eight languages, will stimulate people to analyse and act on their situations.
About the Author ix Acknowledgements to the second edition xi Preface to the second edition xv Preface to the third edition xvii
1. The Myth and Reality of a Service Society 1
2. The New Economic Equation 24
3. Service Management Systems 46
4. Dynamic Diagnosis: Virtuous Circles and Vicious Circles 61
5. The Service Concept 75
6. Why Strategic Human Resource Development? 89
7. Getting People to Grow 106
8. The Client as Customer-the Client as Coproducer 115
9. Technology, Tools and Setting 135
10. Image 149
11. The Art and Science of Pricing 161
12. Creating, Reproducing and Refining Business Ideas 169
13. Diversification and Internationalization 181
14. Quality 197
15. Culture and Dominating Ideas as Management Tools 214
16. Change and Leadership 221 References 229 Index 231
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Innovationsprocessen og vejen til markedet, 1. udgave
Innovationsprocessen ...
Af Helle Aarøe Niss...
Pris: 220,00 .kr
Rabatpris: 198,00 kr.
Grundbog i Servicedesign - Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed, 3. udgave
Grundbog i Servicedes...
Pris: 299,00 kr.
Kreativitet i kulisserne, 1. udgave
Kreativitet i kulisse...
Af Dan Hvidtfeldt o...
Pris: 249,95 .kr
Rabatpris: 224,96 kr.
Sprint - A Radically New Way to Test Ideas, Solve Problems and Answer Your Most Pressing Questions
Sprint
Af Jake Knapp, John...
Pris: 239,00 kr.
Entrepreneurship: Successfully Launching New Ventures, Updated Global Edition, 6. udgave
Entrepreneurship: Suc...
Af Bruce Barringer ...
Pris: 799,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.