SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Grundbog i Servicedesign - Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed

Grundbog i Servicedesign - Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed, 3. udgave

Grundbog i Servicedesign

Tag ansvar for kundeoplevelsen, og få succes med en virksomhed
(2017)
Sprog: Dansk
Wisler
299,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 304 sider
  • Udgiver: Wisler (September 2017)
  • ISBN: 9788799993949

“Hvis ikke du designer din serviceoplevelse, så designer den sig selv!” Sagt med andre ord: Hvis du ikke tager ansvar og sørger for at planlægge, udvikle og styre virksomhedens serviceydelse, så udnytter du ikke dens fulde potentiale – og du mister kontrollen. I værste fald taber virksomheden omsætning, og kunderne får ikke den optimale serviceoplevelse og den fulde tilfredsstillelse.


Tag for eksempel en tur i en forlystelsespark! Hvis ikke kunderne får at vide, hvor de kan købe mad og slik, er der risiko for,  at de ikke køber noget. Måske har de det med hjemmefra. Måske går de sultne hjem... Og hvis de ikke bliver informeret om, at de kan opgradere deres billet til et årskort, kommer de først igen til næste år...


Grundbog i Servicedesign gennemgår begrebet servicedesign fra bunden. Bogen gennemgår, hvad det vil sige at udvikle en serviceydelse med kunden i centrum, udefra-ind, samt betydningen af oplevelse og forventning. Bogen beskæftiger sig med forskellige tilgange til servicedesign (for eksempel NABC, AT-ONE og The Golden Circle), og den indeholder en række metoder og værktøjer til indsigt og idéudvikling. Her kan nævnes touchpoints, kunderejser, blueprints, serviceøkologi, personas, nudging, metaforer, kundeløfter, servicebevis, mystery shopping, NPS, rollespil og service recovery. Endelig er bogen fyldt med eksempler, og der er opgaver til hvert kapitel.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Lærebog i forvaltningsret, 2. udgave
Lærebog i forvaltning...
Af Bente Hagelund
Pris: 455,00 kr.
Offentlige styringsparadigmer: - Konkurrence og sameksistens, 2. udgave
Offentlige styringspa...
Af Lotte Bøgh Ander...
Pris: 295,00 .kr
Rabatpris: 265,50 kr.
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne, 7. udgave
Erhvervsøkonomi til A...
Af Lone Hansen, Tor...
Pris: 530,00 .kr
Rabatpris: 477,00 kr.
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne - opgavesamling, 7. udgave
Erhvervsøkonomi til A...
Af Lone Hansen, Tor...
Pris: 235,00 .kr
Rabatpris: 211,50 kr.
Service Management - Strategy and Leadership in Service Business
Service Management
Af Richard Normann
Pris: 535,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.