Viser: Interfacedesign - Fra idé til digital prototype

Interfacedesign, 2. udgave
Søgbar e-bog

Interfacedesign Vital Source e-bog

Morten Rold
(2024)
Samfundslitteratur
347,00 kr. 312,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Interfacedesign - Fra idé til digital prototype

Interfacedesign

Fra idé til digital prototype
Morten Rold
(2024)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
350,00 kr. 315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Maj 2024)
  • ISBN: 9788759344330

Du kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så besværligt at bruge, at du opgiver det, du ville. 

Omvendt er der tilfredsstillelsen, når interfacet er så intuitivt og enkelt at bruge, at det føles, som om det er skræddersyet til en. Interfacedesign – Fra idé til digital prototype lærer dig at designe et interface, der “føles rigtigt” for brugeren.

I bogen deles designprocessen op i fem trin, der sikrer, at du får forholdt dig aktivt til de problemstillinger, der er særligt afgørende i forhold til interfacedesign, og samtidig sørger for, at du som designer får brugt dine ressourcer mest effektivt. Du lærer bl.a. at arbejde med idé- og konceptudvikling, skitsering, brugerflows, wireframes, typografi, farver, navigationsdesign og digitale prototyper.

Bogen henvender sig til kommende og nuværende multimediedesignere, webdesignere, interaktionsdesignere, grafiske designere, UI-/UX-designere, frontend-udviklere og andre, der arbejder med visuelt design og design af digitale brugeroplevelser.

2. udgave er gennemrevideret med nye eksempler og indeholder et nyt kapitel om test af interfaces.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 295 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Juni 2024)
  • ISBN: 9788759342589
Du kender nok frustrationen ved websites og apps, hvor interfacet er så besværligt at bruge, at du opgiver det, du ville. 
Omvendt er der tilfredsstillelsen, når interfacet er så intuitivt og enkelt at bruge, at det føles, som om det er skræddersyet til en. Interfacedesign – Fra idé til digital prototype lærer dig at designe et interface, der “føles rigtigt” for brugeren.
I bogen deles designprocessen op i fem trin, der sikrer, at du får forholdt dig aktivt til de problemstillinger, der er særligt afgørende i forhold til interfacedesign, og samtidig sørger for, at du som designer får brugt dine ressourcer mest effektivt. Du lærer bl.a. at arbejde med idé- og konceptudvikling, skitsering, brugerflows, wireframes, typografi, farver, navigationsdesign og digitale prototyper.
Bogen henvender sig til kommende og nuværende multimediedesignere, webdesignere, interaktionsdesignere, grafiske designere, UI-/UX-designere, frontend-udviklere og andre, der arbejder med visuelt design og design af digitale brugeroplevelser.
2. udgave er gennemrevideret med nye eksempler og indeholder et nyt kapitel om test af interfaces.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder, 1. udgave

Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Per Østergaard Jacobsen og Torsten Ringberg
Efficiens (2020)
129,00 kr. 116,10 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Analyse i praksis, 2. udgave

Analyse i praksis

Simone Salung og Per Bergfors
Hans Reitzel (2021)
405,00 kr. 364,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Entrepreneurship - International Student Edition - The Practice and Mindset, 3. udgave

Entrepreneurship - International Student Edition

The Practice and Mindset
Heidi M. Neck, Christopher P. Neck og Emma L. Murray
SAGE Publications, Incorporated (2024)
649,00 kr. 584,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing Fundamentals - From Strategy to ROI, 2. udgave

Digital Marketing Fundamentals

From Strategy to ROI
Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis Group (2021)
568,00 kr. 511,20 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.
miniaturebillede af omslaget til Usability - Testmetoder til mere brugbare websites
Søgbar e-bog

Usability - Testmetoder til mere brugbare websites Vital Source e-bog

Ian Wisler-Poulsen og Ole Gregersen
Wisler (2017)
238,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.