Viser: Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Per Østergaard Jacobsen og Torsten Ringberg
(2020)
Sprog: Dansk
Efficiens
129,00 kr.
116,10 kr.
1 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Paperback: 92 sider
- Udgiver: Efficiens (November 2020)
- Forfattere: Per Østergaard Jacobsen og Torsten Ringberg
- ISBN: 9788799571451
Kunderejsen og de ustyrlige kunder i en digital tidsalder er et opgør med vanetænkning, forældede dogmer og forretningsmodeller, ensidigt teknologi fokus og mindset gabet mellem virksomhed og kunde. Kunderejsen bliver mere og mere afgørende for din virksomheds fremtidige succes. Data og kundeindsigt er nødvendige hvis man ønsker succes og vækst. Det kræver et nyt mindset til kunder og marked. Ikke alene har forbrugeradfærden ændret sig – heraf ”ustyrlige kunder” i titlen på denne bog – men også den øgede digitalisering og ”mobilization” har flyttet udviklingen fra lineær til cirkulær kundeadfærd. Nye paradigmer og værktøjer er derfor nødvendige. Det starter med et nyt mindset hos ledelsen og medarbejderne for at følge med kunderne. Men også, at forstå og anvende data og nye værktøjer. Kunderejsen kommer mere og mere i fokus. Så start med at gøre det rigtige rigtigt! I denne bog har vi samlet en række værktøjer til dette. Bogen er skrevet af Per Østergaard Jacobsen, der er regnet som en af de førende eksperter i kunderelationer og Professor Torsten Ringberg, CBS, der gennem sin forskning har dyb indsigt i forbrugeradfærd. Begge har således stor erfaring i arbejdet med kunder, data og mindset.
Andre har også købt
Entrepreneurship - International Student Edition
The Practice and Mindset
Heidi M. Neck, Christopher P. Neck og Emma L. Murray
SAGE Publications, Incorporated
(2024)
649,00 kr.
584,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Interfacedesign
Fra idé til digital prototype
Morten Rold
Samfundslitteratur
(2024)
350,00 kr.
315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Online markedsføring - Den store grundbog
Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
Kursusfabrikken
(2021)
495,00 kr.
445,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Digital Marketing Fundamentals
From Strategy to ROI
Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis Group
(2021)
568,00 kr.
511,20 kr.
Print on demand. Leveringstid vil være ca 2-3 uger.