Viser: Analyse i praksis

Analyse i praksis, 2. udgave

Analyse i praksis

Simone Salung og Per Bergfors
(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
405,00 kr. 364,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Analyse i praksis, 2. udgave
Søgbar e-bog

Analyse i praksis Vital Source e-bog

Simone Salung og Per Bergfors
(2023)
Hans Reitzels Forlag
361,00 kr. 324,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 404 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (Januar 2021)
  • Forfattere: Simone Salung og Per Bergfors
  • ISBN: 9788702311082

Bogen giver læseren et koncept til at sikre, at de rigtige spørgsmål både stilles inden analysen igangsættes og undervejs i analyseprocessen. Forfatterne giver de metodiske værktøjer til, at hele analyseprocessen bliver en bevidst handling af til- og fravalg, fra problemet konkretiseres som det analytiske udgangspunkt for teori og dataindsamling til analysens konklusioner og forslag til ledelsesanbefalinger foreligger. Derved giver analysen grundlaget for, at implementering eller realisering af analysens pointer kan give den ønskede gevinst.

Virkeligheden for mange organisationer er, at der er alt for mange projekter og analyser, der igangsættes uden nogensinde at høste en gevinst. Topledelsen sætter alt for mange strategiske retninger, uden at det afstedkommer en forandring, og der er alt for mange analyser der igangsættes, men går i stå, fordi det er uklart, hvem der er ansvarlige for hvad, eller hvad tidshorisonten eller den ønskede effekt egentlig er.

Bogen er skrevet sådan, at den kan bruges som opslagsværk i forhold til, hvad du skal være opmærksom på i de enkelte faser af analyseprocessen, samt hvilke overvejelser du skal gøre dig, inden du datagenererer, under datagenerering eller efter datagenerering, for at skabe gode konklusioner og ledelsesanbefalinger af høj kvalitet.

Til sidst giver bogen et bud på, hvordan en analyses konklusion kan præsenteres.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
  • Forfattere: Simone Salung og Per Bergfors
  • ISBN: 9788702424126
Bogen giver læseren et koncept til at sikre, at de rigtige spørgsmål både stilles inden analysen igangsættes og undervejs i analyseprocessen. Forfatterne giver de metodiske værktøjer til, at hele analyseprocessen bliver en bevidst handling af til- og fravalg, fra problemet konkretiseres som det analytiske udgangspunkt for teori og dataindsamling til analysens konklusioner og forslag til ledelsesanbefalinger foreligger. Derved giver analysen grundlaget for, at implementering eller realisering af analysens pointer kan give den ønskede gevinst.
Virkeligheden for mange organisationer er, at der er alt for mange projekter og analyser, der igangsættes uden nogensinde at høste en gevinst. Topledelsen sætter alt for mange strategiske retninger, uden at det afstedkommer en forandring, og der er alt for mange analyser der igangsættes, men går i stå, fordi det er uklart, hvem der er ansvarlige for hvad, eller hvad tidshorisonten eller den ønskede effekt egentlig er.
Bogen er skrevet sådan, at den kan bruges som opslagsværk i forhold til, hvad du skal være opmærksom på i de enkelte faser af analyseprocessen, samt hvilke overvejelser du skal gøre dig, inden du datagenererer, under datagenerering eller efter datagenerering, for at skabe gode konklusioner og ledelsesanbefalinger af høj kvalitet.
Til sidst giver bogen et bud på, hvordan en analyses konklusion kan præsenteres.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Digital Marketing Fundamentals, 2. udgave
Søgbar e-bog

Digital Marketing Fundamentals Vital Source e-bog

Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis (2021)
552,00 kr. 496,80 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Entrepreneurship: The Practice and Mindset - International Student Edition, 2. udgave
Søgbar e-bog

Entrepreneurship: The Practice and Mindset - International Student Edition Vital Source e-bog

Heidi M. Neck, Christopher P. Neck og Emma L. Murray
Sage Publishing (2020)
599,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Interfacedesign, 2. udgave
Søgbar e-bog

Interfacedesign Vital Source e-bog

Morten Rold
Samfundslitteratur (2024)
347,00 kr. 312,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
miniaturebillede af omslaget til Entrepreneurship - International Student Edition - The Practice and Mindset, 3. udgave

Entrepreneurship - International Student Edition

The Practice and Mindset
Heidi M. Neck, Christopher P. Neck og Emma L. Murray
SAGE Publications, Incorporated (2024)
649,00 kr. 584,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.

 

 

Om denne ebog

Bemærk: Dette er en Vital Source e-bog, som kan læses  i Bookshelf appen - eller Bookshelf online med en browser i en begrænset periode. (Se den enkelte bog for mere information.)

 

Bøgerne er lavet til studiebrug og har gode indbyggede værktøjer  til bl.a. søgning , tekst markering, notetagning m.v.

 

Bookshelf læseren findes til forskellige systemer, er gratis og kan downloades her.  

 

For mere information om anskaffelse og brug af Vital Source ebøger, klik her.