Viser: Marketingmodeller

Marketingmodeller, 1. udgave

Marketingmodeller

Kim Buch-Madsen (red.)
(2017)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
275,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 234 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Juni 2017)
  • ISBN: 9788759328897

Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her. 

I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen?

Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange års erfaring i marketingprofessionen og særlig erfaring med de modeller, de har skrevet om.

Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indgår i en teoretisk sammenhæng, har et forskningsmæssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som håndbog til dig med en vis praksiserfaring.

Bag bogen står et stærkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere på feltet. De tæller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sjørvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen. 

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til The Entrepreneur's Guide to Customer Development - The cheat sheet to the Four Steps to the Epiphany

The Entrepreneur's Guide to Customer Development

The cheat sheet to the Four Steps to the Epiphany
Brant Cooper og Patrick Vlaskovits
Cooper-Vlaskovits (2010)
222,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Absolut Strategi, 1. udgave

Absolut Strategi

Henrik Ørholst
Hans Reitzel (2022)
330,00 kr. 297,00 kr.
Bogen er udgået og erstattet af en nyere udgave
miniaturebillede af omslaget til Ind i ledelse - Lederens arbejde med sig selv og sin læring, 1. udgave

Ind i ledelse

Lederens arbejde med sig selv og sin læring
Akademisk Forlag (2014)
399,00 kr. 359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Disrupt dit Mindset - og få succes med Big Data, 1. udgave

Disrupt dit Mindset

og få succes med Big Data
Pernille Rydén, Torsten Ringberg og Per Østergaard Jacobsen
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2017)
395,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Paradigmer i praksis - Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier, 2. udgave

Paradigmer i praksis

Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2020)
460,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.