SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Marketingmodeller

Marketingmodeller, 1. udgave

Marketingmodeller

Kim Buch-Madsen (red.)
(2017)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
275,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Paperback: 234 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Juni 2017)
  • ISBN: 9788759328897

Hvis du har savnet en kort og overskuelig håndbog, værktøjskasse og brugervejledning med de bedste marketingmodeller, så har du den her. 

I denne bog får du en samlet, kort og præcis beskrivelse af de 45 vigtigste marketingmodeller, hvad de kan bruges til og hvor de har deres svagheder. Bogen er skrevet til den brugssituation, du står i, når du overvejer en model i en studieopgave eller en praktisk arbejdsopgave. Derfor er alle modeller beskrevet efter samme skabelon, nemlig hvad handler modellen om? Hvad kan du bruge modellen til? Og hvilke mangler og svagheder har modellen?

Marketingmodeller er skrevet af et team af eksperter med mange års erfaring i marketingprofessionen og særlig erfaring med de modeller, de har skrevet om.

Modeller er forenklinger af den virkelige verden, de indgår i en teoretisk sammenhæng, har et forskningsmæssigt grundlag og spiller naturligt sammen med andre modeller og teorier. Derfor fungerer Marketingmodeller bedst sammen med en god marketinggrundbog eller som håndbog til dig med en vis praksiserfaring.

Bag bogen står et stærkt forfatterteam med nogle af landets dygtigste forskere og formidlere på feltet. De tæller Ole E. Andersen, Birgitte Grandjean, Christian Grandjean, Heidi Hansen, Niels Kühl Hasager, Svend Hollensen, Sine Nørholm Just, Jan Kyhnau, David Juul Ledstrup, Michael Sjørvad, Kim Skjoldborg og Kim Buch-Madsen. 
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

The Entrepreneur's Guide to Customer Development - The cheat sheet to the Four Steps to the Epiphany
Entrepreneur's Guide ...
Af Brant Cooper og ...
Pris: 222,00 kr.
Absolut Strategi, 1. udgave
Absolut Strategi
Af Henrik Ørholst
Pris: 330,00 .kr
Rabatpris: 297,00 kr.
Ind i ledelse - Lederens arbejde med sig selv og sin læring, 1. udgave
Ind i ledelse
Pris: 399,00 .kr
Rabatpris: 359,10 kr.
Disrupt dit Mindset - og få succes med Big Data, 1. udgave
Disrupt dit Mindset
Af Pernille Rydén, ...
Pris: 395,00 kr.
Paradigmer i praksis - Videnskabsteori og metode i ledelses- og organisationsstudier, 2. udgave
Paradigmer i praksis
Pris: 460,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.