SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Online markedsføring - Den store grundbog
Online markedsføring - Den store grundbog
Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
(2021)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 6. Udgave
- Paperback: 472 sider
- Udgiver: Kursusfabrikken (September 2021)
- Forfattere: Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
- ISBN: 9788799760589
Bogen er en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. Du kan læse hele bogen fra første til sidste side – eller bruge den som et overskueligt opslagsværk, hvor du bl.a. finder svar på spørgsmål som ”Hvordan kommer jeg på side 1 på Google? Hvordan får jeg annoncer på Google? Hvordan ved jeg, om besøgende kan finde rundt på min hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og ”Hvordan får jeg succes med vores e-mail markedsføring?”
I bogen vil du bl.a. lære om: - Online annoncering i Google Ads - Søgemaskineoptimering (SEO - Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics - Konverteringsoptimering og brugervenlighed - Markedsføring på de sociale medier - Kundeloyalitet og e-mail markedsføring - Strategiske råd om online markedsføring - … og meget mere.
Bogen henvender sig både til dig, der allerede har erfaring med online markedsføring og ønsker at holde dig opdateret, og til dig, der er ny på området eller studerende. Efter du har læst bogen, vil du have en masse viden og håndgribelige værktøjer til at forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.
”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra virksomheden Kursusfabrikken, og den er i årevis blevet brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler.