SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Branding 2. udgave - teori, modeller, analyse

Branding 2. udgave - teori, modeller, analyse, 2. udgave

Branding 2. udgave

teori, modeller, analyse
Heidi Hansen
(2016)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
460,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Paperback: 475 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2016)
  • ISBN: 9788759323953
FÅS I NYERE UDGAVE, BENYT SBN 9788759329757
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel ledere og medarbejdere som blandt brandets kunder og forbrugere.
Branding. Teorier, modeller, analyse er funderet i semiotiske og narrative tilgange til branding, men inddrager også en række andre tilgange og modeller undervejs. Ud over en grundig introduktion og en lang række levende eksempler og historier rummer bogen kapitler om:
  •  brandarkitektur
  •  corporate branding
  •  storytelling
  • storytelling som ledelsesværktøj
  • co-branding
  • celebrity branding
  • brandpersonlighed
  • oplevelsesbaseret branding
  • place branding
  • online branding
  • employer branding
  • brand equity
  • brandets byggeklodser
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Kommunikation skaber din organisation
Kommunikation skaber ...
Af Heidi Hansen
Pris: 425,00 .kr
Rabatpris: 382,50 kr.
Strategisk kommunikation
Strategisk kommunikat...
Af Mia Femø Nielsen...
Pris: 299,95 .kr
Rabatpris: 269,96 kr.
Employer branding som disciplin
Employer branding som...
Af Henrik Egelund o...
Pris: 120,00 kr.
Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier
Når forretningen komm...
Af Jesper Højberg C...
Pris: 300,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.