SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Kommunikation skaber din organisation
Kommunikation skaber din organisation Vital Source e-bog
Heidi Hansen
(2023)
Kommunikation skaber din organisation Vital Source e-bog
Heidi Hansen
(2023)
Kommunikation skaber din organisation Vital Source e-bog
Heidi Hansen
(2023)
Kommunikation skaber din organisation
Heidi Hansen
(2014)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (November 2023)
- ISBN: 9788702423709R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (November 2023)
- ISBN: 9788702423709R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (November 2023)
- ISBN: 9788702423709
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Hæftet: 384 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (April 2014)
- ISBN: 9788741258706
I Kommunikation skaber din organisation demonstrerer forfatteren med en narrativ tilgang til kommunikation, hvordan organisationer skabes gennem interaktioner mellem ledere og medarbejdere og mellem organisation og omverden. Historier hjælper os med at skabe mening og er derfor vigtige både som organisationsudviklingsværktøj og positioneringsværktøj. Når man forstår historiers formende magt, bliver de en kilde til både forståelse og udvikling.
Bogen giver indsigt i arbejdet med identitet, vision og værdier, kultur, narrativ organisationsudvikling, intern kommunikation, kommunikationspolitikker, måling af kommunikation, employer branding og autokommunikation. 2. udgaven lægger mere vægt på de praktiske værktøjer i forhold til arbejdet med kultur, kommunikationspolitikker og måling af kommunikation. Bogen er også blevet suppleret med to nye kapitler om hhv. coordinated management of meaning, som er et supplement til den narrative tilgang, og om forandringskommunikation, da det er et emne, der fylder meget i de fleste organisationer. De fleste kapitler i bogen er i øvrigt blevet uddybet på baggrund af forfatterens undervisningserfaringer med den første udgave samt input fra studerende. Bogens målgruppe er studerende på videregående uddannelser og praktikere, som ønsker større refleksion over deres daglige kommunikationsarbejde.