SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Employer branding som disciplin

Employer branding som disciplin, 1. udgave
Søgbar e-bog

Employer branding som disciplin Vital Source e-bog

Henrik Engelund og Brit Buchhave
(2009)
Samfundslitteratur
121,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Employer branding som disciplin

Employer branding som disciplin

Henrik Egelund og Brit Buchhave
(2009)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
120,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2009)
  • Forfattere: Henrik Engelund og Brit Buchhave
  • ISBN: 9788759326831

Employer branding er et af tidens mest brugte buzzwords blandt virksomhedsledere, kommunikationseksperter, HR-konsulenter og forskere. Men hvad dækker begrebet over? Og hvorfor er det nødvendigt for enhver virksomhed at forsøge at skabe sig et stærkt employer brand? Hvordan kommer man godt i gang og godt i mål? Og hvad kan man lære af danske virksomheder, som allerede arbejder professionelt med at profilere sig som arbejdsplads?

Det er nogle af de spørgsmål, som Employer branding som diciplin tager op til drøftelse.

Bogen bygger på de to forfatteres mangeårige erfaring med employer branding og kan både fungere som introduktion, arbejdsredskab og inspirationskatalog.

I bogens første del definerer og introducerer forfatterne employer branding som teoretisk felt og giver en grundig gennemgang af redskaberne i employer brandingværktøjskassen. På den måde bliver læseren guidet igennem hele employer brandingprocessen fra organisering, strategi og analyse over koncept- og kommunikationsudvikling til implementering, daglig drift og evaluering.

I bogens anden del gennemgår forfatterne fire cases fra dansk erhvervsliv og den offentlige sektor: Novo Nordisk, Danske Bank-koncernen, Energinet.dk og Vestas. Desuden giver forfatterne eksempler på, hvordan brancher og offentlige virksomheder kan profilere sig som arbejdsplads.

Afslutningsvis bringer bogen tre perspektiverende indlæg om employer branding med fokus på henholdsvis CSR, den offentlige sektor og ledelse fra nogle af landets førende forskere og rådgivere på området.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Ingen
  • Udgiver: Samfundslitteratur (August 2009)
  • Forfattere: Henrik Egelund og Brit Buchhave
  • ISBN: 9788759314258
Employer branding er et af tidens mest brugte buzzwords blandt virksomhedsledere, kommunikationseksperter, HR-konsulenter og forskere. Men hvad dækker begrebet over? Og hvorfor er det nødvendigt for enhver virksomhed at forsøge at skabe sig et stærkt employer brand? Hvordan kommer man godt i gang og godt i mål? Og hvad kan man lære af danske virksomheder, som allerede arbejder professionelt med at profilere sig som arbejdsplads?

Det er nogle af de spørgsmål, som Employer branding som diciplin tager op til drøftelse.

Bogen bygger på de to forfatteres mangeårige erfaring med employer branding og kan både fungere som introduktion, arbejdsredskab og inspirationskatalog.

I bogens første del definerer og introducerer forfatterne employer branding som teoretisk felt og giver en grundig gennemgang af redskaberne i employer brandingværktøjskassen. På den måde bliver læseren guidet igennem hele employer brandingprocessen fra organisering, strategi og analyse over koncept- og kommunikationsudvikling til implementering, daglig drift og evaluering.

I bogens anden del gennemgår forfatterne fire cases fra dansk erhvervsliv og den offentlige sektor: Novo Nordisk, Danske Bank-koncernen, Energinet.dk og Vestas. Desuden giver forfatterne eksempler på, hvordan brancher og offentlige virksomheder kan profilere sig som arbejdsplads.

Afslutningsvis bringer bogen tre perspektiverende indlæg om employer branding med fokus på henholdsvis CSR, den offentlige sektor og ledelse fra nogle af landets førende forskere og rådgivere på området.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Når forretningen kommunikerer - topledelsens nye strategier
Når forretningen komm...
Af Jesper Højberg C...
Pris: 300,00 kr.
Strategisk kommunikation
Strategisk kommunikat...
Af Mia Femø Nielsen...
Pris: 299,95 .kr
Rabatpris: 269,96 kr.
Branding 2. udgave - teori, modeller, analyse, 2. udgave
Branding 2. udgave
Af Heidi Hansen
Pris: 460,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.