SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr. 389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
247,00 kr. 222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
374,00 kr. 336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring - for de finansielle uddannelser, 2. udgave

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
480,00 kr. 432,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R180
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og  Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702419993R365
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 596 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
  • ISBN: 9788702404463

Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at  markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. 

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. 

Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding. 

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave
Organisation
Af Peter Lütken Her...
Pris: 463,00 .kr
Rabatpris: 416,70 kr.
Finansiel rådgivning - erhverv, 5. udgave
Finansiel rådgivning ...
Af Lars Truelsegaar...
Pris: 430,00 .kr
Rabatpris: 387,00 kr.
Management Accounting - International Edition - Information for Decision Making, 7. udgave
Management Accounting...
Af Anthony Atkinson...
Pris: 799,00 .kr
Rabatpris: 719,10 kr.
Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave
Sig du kan li mig
Af Astrid Haug
Pris: 300,00 .kr
Rabatpris: 270,00 kr.
Årsrapport og regnskabsanalyse (Ibog) Særudgave til Cphbusiness - (digitalt kompendie)
Årsrapport og regnska...
Pris: 145,00 .kr
Rabatpris: 130,50 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.