SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier

Sig du kan li' mig Ebog - Indholdsstrategi for sociale medier
Online bog

Sig du kan li' mig Ebog Online bog

Indholdsstrategi for sociale medier
(2015)
Gyldendal
89,00 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
(2015)
Sprog: Dansk
Gyldendal
300,00 kr. 270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer om varen

  • Epub: 0 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Maj 2015)
  • ISBN: 9788702183399

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig.


På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.


Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.


Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:

· Find jeres formål med at anvende sociale medier

· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne

· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om

· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen

· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

10 copy-operations
500 page-prints

Højtlæsning af tekst: Nej

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 228 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Maj 2015)
  • ISBN: 9788702183382
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier? Sig du kan li’ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier. Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier. Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne: · Find jeres formål med at anvende sociale medier · Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne · Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om · Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen · Få organisationen og medarbejderne med i strategien.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Sociale medier, 1. udgave

Sociale medier

Ezio Pillon, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Rikke Dinnetz, Benjamin Rud Elberth, Troels Pleimert og Filip Wallberg
Gyldendal (2017)
400,00 kr. 360,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
Gyldendal (2021)
450,00 kr. 405,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 1-2 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Help Marketing Bogen - Grundbogen i digital markedsføring , 2. udgave

Help Marketing Bogen

Grundbogen i digital markedsføring
(2021)
1.058,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til International Markedsføring, lærebog, 6. udgave

International Markedsføring, lærebog

Trojka (2019)
550,00 kr. 495,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Online kommunikation - en introduktion, 2. udgave

Online kommunikation - en introduktion

Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
Gyldendal (2019)
400,00 kr. 360,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.