SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Strategic Brand Management
Strategic Brand Management Vital Source e-bog
Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
(2018)
Strategic Brand Management Vital Source e-bog
Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
(2018)
Strategic Brand Management Vital Source e-bog
Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
(2018)
Strategic Brand Management
Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Simon Pervan
(2018)
Sprog: Engelsk
om ca. 15 hverdage
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (dynamic pages)
- Udgiver: Oxford University Press (Juli 2018)
- Forfattere: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
- ISBN: 9780192523075R365
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (dynamic pages)
- Udgiver: Oxford University Press (Juli 2018)
- Forfattere: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
- ISBN: 9780192523075R180
Online udgaven er tilgængelig: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Reflowable pages)
- Udgiver: Oxford University Press (Juli 2018)
- Forfattere: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Professor Simon Pervan
- ISBN: 9780192523075
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Undefined: 352 sider
- Udgiver: Oxford University Press (August 2018)
- Forfattere: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Simon Pervan
- ISBN: 9780198797807
Part 1: The Sociocultural Meaning of Bands1. Understanding the social psychology of brands2. Emotion and brands3. The symbolic meaning of brands4. Cultural meaning systems and brandsPart 2: Brand Equity and Brand Building5. Brand equity6. Brand communication7. Measuring brand performance and equityPart 3: Managing Brands8. Brand strategies 1 - symbolic brands9. Brand strategies 2 - low-involvement brands10. Brand Innovation and Digital Media11. Brand portfolio management12. People as brand touchpoints




