SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Strategic Brand Management

Strategic Brand Management, 3. udgave

Strategic Brand Management

Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Simon Pervan
(2018)
Sprog: Engelsk
Oxford University Press
593,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
Denne bog er blevet erstattet af Strategic Brand Management, 4. udgave

Detaljer om varen

  • 3. Udgave
  • Paperback: 346 sider
  • Udgiver: Oxford University Press (December 2018)
  • Forfattere: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy og Simon Pervan
  • ISBN: 9780198704201
Strategic Brand Management, Third Edition uniquely analyses the social and cultural aspects of brand strategy and its influence on consumer perceptions around the world.

Written by experts in the field, it is designed to ensure students are confident in analysing traditional ideas of brand equity and positioning and are able to understand the emotional and cultural connections brands create and employ. The book's innovative framework separates a brand's concept into its functional and emotional parts to give students a complete understanding of how brands operate and compete for consumer loyalty.

In addition, brand management theory is applied to a wealth of engaging real-life case studies and full colour images clearly illustrate brand strategies in action. Diverse and dynamic examples include Red Bull, Fiat, and Virgin, as well as innovative Australian stationery brands, Scandinavian coffee companies, and international retail giants.

As a result, Strategic Brand Management is the complete and essential textbook for students aiming to develop their academic and professional skills and learn more about this challenging and profitable industry.

This textbook is accompanied by an integrated Online Resource Centre:

For students:
- Apply your research skills and widen your understanding of real-world brand management with our range of web exercises.

- Connect to relevant and reliable sources of online information using our chapter-by-chapter web links.

For registered lecturers:
- Adapt the accompanying PowerPoint slides as a basis for lecture presentations, or for use as hand-outs in class.

- Access links to a range of relevant articles, YouTube videos, and websites to support your teaching.

Section I: The Sociocultural meanings of brands1. Understanding the social psychology of brands2. Emotion and brands3. The symbolic meaning of brands4. Cultural meaning systems and brandsSection II: Brand equity and brand building5. Brand equity6. Building brands through marketing communication7. Measuring brand performance and equitySection III: Managing Brands8. Brand strategies 1 - symbolic brands9. Brand strategies 2 - low-involvement brands10. Brands, innovation, and high technology11. Brand stretching and retrenching12. Managing corporate reputation
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.