Viser: Morgendagens Salg & Salgsledelse
Morgendagens Salg & Salgsledelse
(2020)
Sprog: Dansk
399,00 kr.
8 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Udgiver: (November 2020)
- ISBN: 9788797245101
”Salg er banalt”. Den påstand har mange sælgere og salgsledere hørt et utal gange. Men hvis det var sandt, hvorfor er der så afgrundsdyb forskel på, hvor dygtige små og store danske virksomheder er til den årtusinder gamle salgsdisciplin. Det giver Danmarks største forskningsprojekt i salg dig nu indsigt i med denne bog, der er skrevet af professor Mogens Bjerre fra CBS, direktør Jens Lassen fra Expansion og market director Peter Aakjær Jensen fra Customer Agency.
Morgendagens Salg & Salgsledelse
Over 350 sider får du opskriften på, hvordan du og din organisation tackler salgets 7 hovedudfordringer og kan blive op til 4 gange bedre til nysalg, mersalg og fastholdelse af salg til eksisterende kunder.
Du får en unik lære- og opslagsbog, som med afsæt i anerkendt teori giver dig en stribe praktiske forslag og modeller til, hvordan salgsstrategier, -processer og -organisationen skrues bedst sammen, så du bliver klar til morgendagens salg.
Ud over at give dig resultaterne af forskningsprojektet gennemgår bogen:
Hvad er salg - og hvor er salgsfunktionen på vej hen?
Trends og tendenser som vil forme morgendagens salg
Salget bliver mere strategisk
Kundeindsigt skaber bedre kundeforståelse
Den analyserende salgsafdeling
Salgets hovedfunktioner
Salgsledelse
Salg gennem forhandlere
Potentialevurdering, prognoser, budget og andre prædiktive analyser
Planlægning og processer – om at få tingene til at ske
Salgsopfølgning og målstyring
Tænk fremtiden ind i salget allerede i dag
Fra Morgendagens Salg til morgendagens salgsorganisation
Salgskultur
Perspektiverne for salg og salgsledelse
Morgendagens Salg & Salgsledelse
Over 350 sider får du opskriften på, hvordan du og din organisation tackler salgets 7 hovedudfordringer og kan blive op til 4 gange bedre til nysalg, mersalg og fastholdelse af salg til eksisterende kunder.
Du får en unik lære- og opslagsbog, som med afsæt i anerkendt teori giver dig en stribe praktiske forslag og modeller til, hvordan salgsstrategier, -processer og -organisationen skrues bedst sammen, så du bliver klar til morgendagens salg.
Ud over at give dig resultaterne af forskningsprojektet gennemgår bogen:
Andre har også købt
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Retail Marketing Management
Principles and Practice
Helen Goworek og Peter McGoldrick
Pearson Education, Limited
(2015)
658,00 kr.
592,20 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage
Erhvervsøkonomi til Akademiuddannelserne
Lone Hansen, Torben Rosenkilde Jensen, Morten Dalbøge og Tilde Mathiasen Kornum
Hans Reitzel
(2024)
530,00 kr.
477,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Strategisk salg
Brian Kruse Jacobsen, Niels Holme og Claus Thomsen
Hans Reitzel
(2018)
430,00 kr.
387,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.