Viser: Retail Management - Konceptudvikling og styring
Retail Management
Konceptudvikling og styring
Peter Skjold Mogensen
(2023)
Sprog: Dansk
Retail Books
379,00 kr.
341,10 kr.
2 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 6. Udgave
- Hæftet: 242 sider
- Udgiver: Retail Books (August 2023)
- ISBN: 9788799867578
Retail Management - Konceptudvikling og styring, giver en teoretisk og praksisorienteret introduktion til detailbutikkens muligheder i forhold til konceptudvikling og styring.På baggrund af en historisk og strukturel gennemgang af den nationale og internationale detailhandel, introduceres konceptmodellen.
Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.
Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomuddannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Konceptmodellen viser trin for trin, hvordan butikken kan opbygge og udvikle sit koncept, med inddragelse af relevante teorier og praktiske eksempler fra detailbranchen.
Bogen tager udgangspunkt i fysiske butikker, men inddrager også elementer fra e-handel, herunder e-konceptet.
Bogen er tilpasset undervisningsministeriets fagmodulbeskrivelse for konceptstyring på Akademiuddannelsen i retail (AU Retail) og med suppleringer til brug for elevuddannelsen i detail.
Lærebogen er ligeledes velegnet til KVU niveau, herunder Handelsøkonomuddannelsen, Markedsføringsøkonomuddannelsen og Serviceøkonomuddannelsen, hvor fagområdet indgår i uddannelsesforløbet - evt. som valgfag i detailledelse (Retail Management) eller generel butiks-forståelse.
Bogen kan derudover anvendes til medarbejdere og ledere i detailhandlen, der ønsker en indsigt i butikkens opbygning og en strategisk tilgang til butikkens udviklingsmuligheder.
Andre har også købt
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Per Østergaard Jacobsen
Efficiens
(2020)
350,00 kr.
315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Erhvervsøkonomi
Den simple vej
Søren Brøns-Poulsen og Charlotte Brøns-Poulsen
Polyteknisk Forlag
(2025)
299,00 kr.
269,10 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
Organisation og mennesker Vital Source e-bog
Bjarne Kousholt
Akademisk Forlag
(2019)
540,00 kr.
486,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb