Viser: Morgendagens Digitale Salg & Markedsføring
Morgendagens Digitale Salg & Markedsføring
Andreas Bach-Laursen/Jeanette Refstrup
(2022)
Sprog: Dansk
Business Danmark
399,00 kr.
359,10 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- Hardback: 276 sider
- Udgiver: Business Danmark (Juni 2022)
- ISBN: 9788797245118
Bogen gennemgår hele processen fra digital salgsstrategi til praktisk udførelse. Sidstnævnte er bogens helt store styrke, for ”digitalisering” bliver hurtigt et buzzword politikere, meningsdannere og virksomhedsledere bruger uden at blive tydelige omkring, hvad det egentlig betyder i praksis.”
Sådan skriver Climate Tech Investor og tidligere uddannelses- og forskningsminister Tommy Ahlers, i forordet til bogen.
Bogen ”Morgendagens digitale salg & markedsføring” bygger – som den første af sin slags – bro mellem digitalt salg og markedsføring og mellem teori og praksis.
Den giver dig på en gang en enkel og praktisk introduktion til, hvordan du strategisk og praktisk arbejder med digitalt salg – i dag og i fremtiden. Du vil derfor opleve, at den er rig på eksempler og cases og er skrevet i et lettilgængeligt sprog. Samtidig er bogen velunderbygget med kilder hentet fra både klassiske og nye teorier inden for markedsføring, kommunikation, salg og journalistik.
”Morgendagens digitale salg & markedsføring” er kort sagt skrevet både til dig, der arbejder med salg i en organisation, og til undervisningsbrug på erhvervsakademier, professionshøjskoler, handelshøjskoler og universiteter, ligesom den kan bruges som opslagsværk.
Bogen er skrevet af uddannelsesleder Andreas Bach-Laursen og selvstændig kommunikationsrådgiver Jeannette Refstrup – som begge også underviser i digitalt salg, markedsføring og kommunikation på Erhvervsakademiet IBA i Kolding.
Sådan skriver Climate Tech Investor og tidligere uddannelses- og forskningsminister Tommy Ahlers, i forordet til bogen.
Bogen ”Morgendagens digitale salg & markedsføring” bygger – som den første af sin slags – bro mellem digitalt salg og markedsføring og mellem teori og praksis.
Den giver dig på en gang en enkel og praktisk introduktion til, hvordan du strategisk og praktisk arbejder med digitalt salg – i dag og i fremtiden. Du vil derfor opleve, at den er rig på eksempler og cases og er skrevet i et lettilgængeligt sprog. Samtidig er bogen velunderbygget med kilder hentet fra både klassiske og nye teorier inden for markedsføring, kommunikation, salg og journalistik.
”Morgendagens digitale salg & markedsføring” er kort sagt skrevet både til dig, der arbejder med salg i en organisation, og til undervisningsbrug på erhvervsakademier, professionshøjskoler, handelshøjskoler og universiteter, ligesom den kan bruges som opslagsværk.
Bogen er skrevet af uddannelsesleder Andreas Bach-Laursen og selvstændig kommunikationsrådgiver Jeannette Refstrup – som begge også underviser i digitalt salg, markedsføring og kommunikation på Erhvervsakademiet IBA i Kolding.
Andre har også købt
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag
The SPIN Selling Fieldbook: Practical Tools, Methods, Exercises and Resources
Neil Rackham
McGraw-Hill Education
(1996)
345,00 kr.
310,50 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage
om ca. 15 hverdage
The SPIN Selling Fieldbook: Practical Tools, Methods, Exercises and Resources Vital Source e-bog
Neil Rackham
McGraw-Hill
(1996)
694,00 kr.
624,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Grundlæggende statistik
for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
Hans Reitzel
(2013)
200,00 kr.
180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.