Viser: Lean i Service og Administration
Lean i Service og Administration
(2005)
Instituttet for Produktudvikling, Danmarks Tekniske Universitet Miljø- og Energiministeriet, Miljøstyrelsen Dansk Industri
499,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage
Detaljer om varen
- 158 sider
- Udgiver: Instituttet for Produktudvikling, Danmarks Tekniske Universitet Miljø- og Energiministeriet, Miljøstyrelsen Dansk Industri (September 2005)
- ISBN: 9788773535677
Bogen er målrettet serviceområdet og de administrative områder. Målgruppen er såvel topledelse som ledelsen af disse områder. Det kan spænde over HR, salg, kundeservice, økonomi, indkøb, logistik mv. Samtidigt kan den også være inspiration for offentlige myndigheder, institutioner og andre organisationer.
Læserne af bogen "Lær at se" har udtrykt stor tilfredshed med den praktiske tilgang til værdistrømsanalyse og anvendelighed af værktøjerne. Af samme årsag har DI med oversættelsen af bogen "Value Stream Management for the Lean Office" af Don Tapping og Tom Shuker fra 2004 valgt en bog med en praktisk tilgang. I løbet af 8 trin beskrives og gennemgås værdistrømsanalyse fra den indledende forberedelsesfase og frem til den endelige implementering af den fremtidige tilstand.
Bogen er tilpasset danske forhold. Mange af Lean fagudtrykkene er oversat til dansk, medmindre de engelske udtryk vurderes at have vundet indpas i det danske sprog.
Anvendelsen af Lean i serviceområdet og de administrative områder er fortsat i sin vorden. Enkelte virksomheder er kommet godt i gang, men hovedparten af virksomhederne i Danmark benytter endnu ikke Lean i disse områder. Interessen og lysten til at gå i gang er dog stor.
Læserne af bogen "Lær at se" har udtrykt stor tilfredshed med den praktiske tilgang til værdistrømsanalyse og anvendelighed af værktøjerne. Af samme årsag har DI med oversættelsen af bogen "Value Stream Management for the Lean Office" af Don Tapping og Tom Shuker fra 2004 valgt en bog med en praktisk tilgang. I løbet af 8 trin beskrives og gennemgås værdistrømsanalyse fra den indledende forberedelsesfase og frem til den endelige implementering af den fremtidige tilstand.
Bogen er tilpasset danske forhold. Mange af Lean fagudtrykkene er oversat til dansk, medmindre de engelske udtryk vurderes at have vundet indpas i det danske sprog.
Anvendelsen af Lean i serviceområdet og de administrative områder er fortsat i sin vorden. Enkelte virksomheder er kommet godt i gang, men hovedparten af virksomhederne i Danmark benytter endnu ikke Lean i disse områder. Interessen og lysten til at gå i gang er dog stor.
Andre har også købt
The Toyota Way, Second Edition: 14 Management Principles from the World's Greatest Manufacturer
Jeffrey K. Liker
McGraw-Hill Education
(2020)
345,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
om ca. 10 hverdage