Viser: Moderne markedsføring - cases og opgaver
Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Moderne markedsføring - cases og opgaver
Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2019)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
- ISBN: 9788702430899R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
- ISBN: 9788702430899R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2019)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
- ISBN: 9788702430899
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Hæftet: 202 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788741277196
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.
Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt
Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).
Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.
Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.