Viser: Moderne markedsføring - cases og opgaver

Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzel
199,00 kr. 179,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzel
139,00 kr. 125,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne Markedsføring, opgaver og cases, 2. udgave
Søgbar e-bog

Moderne Markedsføring, opgaver og cases Vital Source e-bog

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
(2019)
Hans Reitzels Forlag
211,00 kr. 189,90 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring - cases og opgaver

Moderne markedsføring - cases og opgaver

Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
220,00 kr. 198,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899R365
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899R180
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Marit J. Bruhn-Petersen Andersen og Lotte Hyldgaard Smidt
  • ISBN: 9788702430899
Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: Situationsanalyse, Overordnet strategi, Målsætninger, målgrupper og positionering, Marketing-mix 1 (produkt, pris, place), Marketing-mix 2 (promotion), Evaluering/kontrol af effekt. Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 202 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
  • ISBN: 9788741277196

Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens opgaver, figurer og tabeller.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Moderne markedsføring, 4. udgave

Moderne markedsføring

Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzel (2022)
550,00 kr. 495,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Dit personlige ledelsesrum - Lederskabet især i den offentlige sektor

Dit personlige ledelsesrum

Lederskabet især i den offentlige sektor
Dorte Cohr Lützen
Gyldendal (2012)
300,00 kr. 270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Ind i ledelse - Lederens arbejde med sig selv og sin læring, 1. udgave

Ind i ledelse

Lederens arbejde med sig selv og sin læring
Akademisk Forlag (2014)
399,00 kr. 359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Når ledelse er kommunikation, 3. udgave

Når ledelse er kommunikation

Akademisk Forlag (2019)
299,95 kr. 269,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Logistik & Supply Chain Management - Cases og opgaver, 4. udgave

Logistik & Supply Chain Management

Cases og opgaver
Kim Sundtoft Hald og Diana Cordes Feibert
Trojka (2024)
190,00 kr. 171,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.