Viser: Moderne markedsføring
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Ole E. Andersen
(2025)
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Ole E. Andersen
(2025)
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Ole E. Andersen
(2025)
Moderne markedsføring
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
(2025)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
- ISBN: 9788702450521
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2025)
- ISBN: 9788702450521R365
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2025)
- ISBN: 9788702450521R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Hæftet: 752 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
- ISBN: 9788702432923
En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Bogen giver en helhedsforståelse af markedsføringsprocessen og klæder de studerende på til at analysere, vurdere og træffe beslutninger i praksis – uanset om opgaven er strategisk, taktisk eller operationel.
5. UDGAVE behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig er den gennemgribende revideret og opdateret med nyeste teori, værktøjer og praksis. Der er lagt særlig vægt på:
• Digitalisering og online kanaler som integrerede elementer i hele markedsføringsindsatsen
• Bæredygtighed og ESG i strategi, analyse, kommunikation og produktudvikling
• Forretningsforståelse og tværgående sammenhænge mellem markedsføring, organisation og økonomi
• Øget fokus på metoder og data i markedsanalyse og beslutningsgrundlag
• Evaluering og implementering, herunder KPI’er, budget og bureauvalg
Bogen er opbygget i en klar struktur med syv dele:
1. Markedsføringens grundlag
2. Situationsanalyse
3. Markeds- og kundeindsigt
4. Strategi og målgrupper
5. Handlingsparametre
6. Implementering og kontrol
7. Internationalisering