Viser: Moderne markedsføring

Moderne markedsføring, 5. udgave
Søgbar e-bog

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Ole E. Andersen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
535,00 kr. 481,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 5. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Ole E. Andersen
(2025)
Hans Reitzel
468,00 kr. 421,20 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 5. udgave

Moderne markedsføring Vital Source e-bog

Ole E. Andersen
(2025)
Hans Reitzel
299,00 kr. 269,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Moderne markedsføring, 5. udgave

Moderne markedsføring

Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
575,00 kr. 517,50 kr.
Denne bog er endnu ikke udkommet Vi forventer at kunne levere den i første halvdel af august

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
  • ISBN: 9788702450521
En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2025)
  • ISBN: 9788702450521R365
En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2025)
  • ISBN: 9788702450521R180
En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Hæftet: 752 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
  • Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
  • ISBN: 9788702432923

En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Bogen giver en helhedsforståelse af markedsføringsprocessen og klæder de studerende på til at analysere, vurdere og træffe beslutninger i praksis – uanset om opgaven er strategisk, taktisk eller operationel.

5. UDGAVE behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig er den gennemgribende revideret og opdateret med nyeste teori, værktøjer og praksis. Der er lagt særlig vægt på:
• Digitalisering og online kanaler som integrerede elementer i hele markedsføringsindsatsen
• Bæredygtighed og ESG i strategi, analyse, kommunikation og produktudvikling
• Forretningsforståelse og tværgående sammenhænge mellem markedsføring, organisation og økonomi
• Øget fokus på metoder og data i markedsanalyse og beslutningsgrundlag
• Evaluering og implementering, herunder KPI’er, budget og bureauvalg

Bogen er opbygget i en klar struktur med syv dele:
1.    Markedsføringens grundlag
2.    Situationsanalyse
3.    Markeds- og kundeindsigt
4.    Strategi og målgrupper
5.    Handlingsparametre
6.    Implementering og kontrol
7.    Internationalisering

Andre har også købt

Bestil nu og få pakken leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Det personlige lederskab, 2. udgave

Det personlige lederskab

Inge Schützsack Holm
Hans Reitzels Forlag (2021)
355,00 kr. 319,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Moderne markedsføring - cases og opgaver, 2. udgave

Moderne markedsføring - cases og opgaver

Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzels Forlag (2019)
220,00 kr. 198,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Ind i ledelse - Lederens arbejde med sig selv og sin læring, 1. udgave

Ind i ledelse

Lederens arbejde med sig selv og sin læring
Akademisk Forlag (2014)
399,00 kr. 359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Dit personlige ledelsesrum - Lederskabet især i den offentlige sektor, 1. udgave

Dit personlige ledelsesrum

Lederskabet især i den offentlige sektor
Dorte Cohr Lützen
Gyldendal (2012)
300,00 kr. 270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.