Viser: Online kommunikation - en introduktion
Online kommunikation Vital Source e-bog
Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Online kommunikation Vital Source e-bog
Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Online kommunikation Vital Source e-bog
Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Online kommunikation - en introduktion
Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
(2019)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2019)
- Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
- ISBN: 9788702418330
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
- ISBN: 9788702418330R180
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
- ISBN: 9788702418330R365
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 424 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
- Forfattere: Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
- ISBN: 9788741271231
Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge.
I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.
Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier.
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder.
Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.