SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Online kommunikation - en introduktion

Online kommunikation - en introduktion (IBOG)

Online kommunikation - en introduktion (IBOG) Online bog

(2020)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
320,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Online kommunikation - en introduktion, 2. udgave

Online kommunikation - en introduktion

Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Nanna Friis, Peter Svarre, Ian Wisler-Poulsen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
(2019)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr. 360,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2020)
  • ISBN: 9788741277950
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 36 måneder fra aktiveringsdatoen.

Detaljer Om Varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 424 sider
  • Udgiver: Gyldendal (August 2019)
  • Forfattere: Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Nanna Friis, Peter Svarre, Ian Wisler-Poulsen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
  • ISBN: 9788741271231
Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge. I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder. Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Content Marketing bogen, 3. udgave

Content Marketing bogen

(2020)
299,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Analyse af billedmedier - det digitale perspektiv

Analyse af billedmedier

det digitale perspektiv
Gitte Rose (red.) og Hans-Christian Christiansen (red.)
Samfundslitteratur (2016)
400,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Content Marketing Bogen Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel - Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel, 2. udgave

Content Marketing Bogen Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel

Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel
Joakim Ditlev, Signe Damgaard Jepsen
Content marketing bogen (2014)
299,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave. Følg venligst linket til den korrekte udgave herunder.
miniaturebillede af omslaget til Content Marketing bogen, 2. udgave

Content Marketing bogen

(2017)
299,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave. Følg venligst linket til den korrekte udgave herunder.
miniaturebillede af omslaget til Læring mellem udvikling og tilpasning - Kritiske og afklarende bidrag 2007-2018, 1. udgave

Læring mellem udvikling og tilpasning

Kritiske og afklarende bidrag 2007-2018
Knud Illeris
Samfundslitteratur (2019)
299,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.