SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Online kommunikation - en introduktion

Online kommunikation, 2. udgave
Søgbar e-bog

Online kommunikation Vital Source e-bog

Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Hans Reitzels Forlag
399,00 kr. 359,10 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Online kommunikation, 2. udgave

Online kommunikation Vital Source e-bog

Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Hans Reitzel
235,00 kr. 211,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Online kommunikation, 2. udgave

Online kommunikation Vital Source e-bog

Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
(2019)
Hans Reitzel
355,00 kr. 319,50 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Online kommunikation - en introduktion, 2. udgave

Online kommunikation - en introduktion

Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
(2019)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
430,00 kr.
Leveringstid ca. 3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2019)
  • Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
  • ISBN: 9788702418330
I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
  • ISBN: 9788702418330R180
I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Hans Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen og Nanna
  • ISBN: 9788702418330R365
I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 424 sider
  • Udgiver: Hans Reitzel (August 2019)
  • Forfattere: Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose og Ditte Maria Bergstrøm
  • ISBN: 9788741271231

Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge.

I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation.

Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier.

Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi.

Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder.

Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Content Marketing bogen, 3. udgave
Content Marketing bog...
Af Joakim Ditlev o...
Pris: 295,00 .kr
Rabatpris: 265,50 kr.
Analyse af billedmedier - det digitale perspektiv
Analyse af billedmedi...
Af Gitte Rose (red....
Pris: 425,00 kr.
Kommunikation i praksis, 2. udgave
Kommunikation i praks...
Af Heidi Andersen o...
Pris: 340,00 .kr
Rabatpris: 306,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.