SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Online kommunikation - et kritisk perspektiv
Online kommunikation: Et kritisk perspektiv Vital Source e-bog
Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
(2024)
Online kommunikation: Et kritisk perspektiv Vital Source e-bog
Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
(2024)
Online kommunikation: Et kritisk perspektiv Vital Source e-bog
Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
(2024)
Online kommunikation
et kritisk perspektiv
(2024)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2024)
- Forfattere: Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702428841R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2024)
- Forfattere: Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702428841R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2024)
- Forfattere: Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Nanna Friis, Heidi Hansen, Peter Svarre og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702428841
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 3. Udgave
- 450 sider
- Udgiver: Gyldendal (Juni 2024)
- ISBN: 9788702413298
Udviklingen af digitale og netbaserede medier udfordrer måden, vi kommunikerer på inden for markedsføring, reklame, læring og i privat sammenhæng.
Denne bog introducerer temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme, og som samtidig giver kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser, der knytter sig til kommunikation på nettet.
Bogen fremhæver vigtigheden af et kritisk perspektiv på onlinekommunikation, hvor etisk bevidsthed og analytisk forståelse indgår som uomgængelige elementer. Den argumenterer således for, at inddragelsen af onlinekommunikation i virksomheder kræver, at man er opmærksom på ikke blot hvordan teknologien implementeres, men også hvilken effekt dette har for såvel arbejdsgangen inden for den enkelte virksomhed som for kvaliteten og effekten af kommunikationen udadtil.
Denne 3. udgave af Onlinekommunikation er stærkt revideret. Flere af de oprindelige kapitler er blevet skrevet helt om, og der er desuden tilføjet nyt indhold om digital etik, digital billedkommunikation, brugervenlighed/UX, AI og sociale intranets.
Bogen tager afsæt i de fagelementer, som vægtes på erhvervsuddannelserne og på videreuddannelserne inden for emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. Den introducerer til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, digital etik og interkulturel kommunikation.