SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder (Ebog)
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder (Ebog)
(2025)
Detaljer om varen
- Udgiver: Efficiens (Januar 2025)
- ISBN: 9788799571444
Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.
Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.
Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.
Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?
Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende:
10 copy-operations
500 page-prints
Højtlæsning af tekst: Nej