SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Transformationssalg - Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder

Transformationssalg - Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder, 1. udgave

Transformationssalg

Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder
Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
(2016)
Sprog: Dansk
Dansk psykologisk Forlag
299,00 kr. 269,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 224 sider
  • Udgiver: Dansk psykologisk Forlag (September 2016)
  • Forfattere: Philip Kotler, Marian Dingena og Waldemar Pfoertsch
  • ISBN: 9788771584448
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed!

I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.

Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.

I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
- udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
- bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
- opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
- må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.

Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.

Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

International Markedsføring, lærebog, 6. udgave
International Markeds...
Af Finn Rolighed A...
Pris: 550,00 .kr
Rabatpris: 495,00 kr.
The Designing for Growth Field Book - A Step-By-Step Project Guide, 2. udgave
Designing for Growth ...
Af Jeanne Liedtka o...
Pris: 179,00 .kr
Rabatpris: 161,10 kr.
UML Distilled - A Brief Guide to the Standard Object Modeling Language, 3. udgave
UML Distilled
Af Martin Fowler
Pris: 474,00 .kr
Rabatpris: 426,60 kr.
Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave
Organisation
Af Peter Lütken Her...
Pris: 463,00 .kr
Rabatpris: 416,70 kr.
A First Guide to Statistical Computations in R
A First Guide to Stat...
Af Torben Martinuss...
Pris: 252,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.