SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Når professioner samarbejder - praksis med udsatte børn og unge
Når professioner samarbejder Vital Source e-bog
Cecilie Kolonda Moesby-Jensen
(2017)
Når professioner samarbejder
praksis med udsatte børn og unge
Cecilie Kolonda Moesby-Jensen
(2017)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (April 2017)
- ISBN: 9788759329634
Det tværprofessionelle samarbejde spiller en vigtig rolle, når børn og unge i udsatte positioner har brug for støtte.
Denne bog samler en række forskningsbaserede tekster, der belyser og perspektiverer dette vanskelige samarbejde i forskellige kontekster - dagsinstitutionsområdet, skoleområdet, det sociale område og det pædagogisk psykologiske rådgivningsområde.
Bogens kapitler præsenterer en række forskellige teoretiske perspektiver, temaer, begreber osv., som tilsammen udgør en bred vifte af kontrasterende forståelser af, hvad der kendetegner det tværprofessionelle samarbejde.
Bogen falder i to dele. Første del er introducerende, hvilket efterfølges af bogens mest omfattende anden del, der belyser, hvordan det tværprofessionelle samarbejde tager sig ud i de forskellige kontekster, hvor de udsatte børn og unge befinder sig.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Paperback: 278 sider
- Udgiver: Samfundslitteratur (April 2017)
- ISBN: 9788759325711
Det tværprofessionelle samarbejde spiller en vigtig rolle, når børn og unge i udsatte positioner har brug for støtte.
Denne bog samler en række forskningsbaserede tekster, der belyser og perspektiverer dette vanskelige samarbejde i forskellige kontekster dagsinstitutionsområdet, skoleområdet, det sociale område og det pædagogisk-psykologiske rådgivningsområde.
I bogen trækker forskerne på en række forskellige teoretiske perspektiver, og frembringer hermed en rig variation af betragtningsmåder, temaer og begreber, idet der tilbydes en vifte af kontrasterende blik på det tværprofessionelle samarbejde.
Bogen falder i to dele. Første del er introducerende, hvilket efterfølges af bogens mest omfattende anden del, der belyser, hvordan det tværprofessionelle samarbejde tager sig ud i de forskellige kontekster, hvor de udsatte børn og unge befinder sig.


