SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Storytelling - branding i praksis Vital Source e-bog
Klaus Fog, Philip Munch og Christian Budtz
(2009)
Samfundslitteratur
330,00 kr.
297,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Storytelling - branding i praksis, 2. udgave
Klaus Fog, Christian Budtz og Philip Munch
(2009)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
368,00 kr.
2 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Samfundslitteratur (August 2009)
- Forfattere: Klaus Fog, Philip Munch og Christian Budtz
- ISBN: 9788759341636
Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.
Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.
Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?
Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.