SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Business Law - for Marketing and Services
Business Law - for Marketing and Services
Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten og Anne Mette Bryde Nibe
(2019)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 388 sider
- Udgiver: Gyldendal (August 2019)
- Forfattere: Kennet Fischer Föh, Bjarke Tinten og Anne Mette Bryde Nibe
- ISBN: 9788741277158
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.
Revideret kapitel 8
Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning: