SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Economics in a service and marketing perspective

Economics in a service and marketing perspective

Economics in a service and marketing perspective

Ole Bredgaard
(2016)
Sprog: Dansk
Gyldendal
380,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • Hæftet: 272 sider
  • Udgiver: Gyldendal (August 2016)
  • ISBN: 9788741265902

2. edition of Economics in a service and marketing perspective is extended and adapted to new requirement in the education in AP Degree Program in Management and AP Degree in Service, Hospitality and Tourism Management. The purpose of the book is to introduce all elements in financial management.

The book is written in such a way that the reader can choose to read the subject of interest and leave the rest.

The purpose of the assignments is to support and elaborate the subject of the book.

Supplementary materials and solutions can be found on the books website at hansreitzel.dk.

 

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Business Model Generation - A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Business Model Genera...
Af Alexander Osterw...
Pris: 210,00 .kr
Rabatpris: 189,00 kr.
This Is Service Design Doing - Applying Service Design Thinking in the Real World
This Is Service Desig...
Af Marc Stickdorn, ...
Pris: 469,00 .kr
Rabatpris: 422,10 kr.
Business Communication - in the service and experience industry
Business Communicatio...
Af Maria Larsen-Zar...
Pris: 430,00 .kr
Rabatpris: 387,00 kr.
Method and Project Writing - an introduction, 3. udgave
Method and Project Wr...
Pris: 275,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.