SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt

Salg og kommunikation - personligt, socialt og internationalt, 1. udgave

Salg og kommunikation

personligt, socialt og internationalt
Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
(2016)
Sprog: Dansk
Gyldendal
400,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Hæftet: 240 sider
  • Udgiver: Gyldendal (August 2016)
  • Forfattere: Mette Risgaard Olsen og Louise Grue Bennike
  • ISBN: 9788741261379
Det moderne, målrettede lærebogsmateriale om, hvordan du bliver en effektiv, resultatorienteret sælger. Bogen kombinerer den bedste delen af den klassiske trykte lærebog med digitalt undervisningsmateriale i form af videoer, cases mv.   Bogen kommer rundt om alle aktuelle aspekter ved et godt salg: Kommunikation Persontypologier Forberedelse Salgsteknik Forhandling Datadrevet salg Social selling Kulturforståelse og kulturel selvforståelse Kulturel intelligens i salg Salgsplanlægning Bogen kan med fordel kombineres med online læringsmateriale på portalen salgogkommunikation.hansreitzel.dk, hvor der bl.a. findes videocases og interaktive modeller. Salg og kommunikation er primært udviklet til erhvervsakademierne og er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom. På forlagets site for undervisere findes bl.a. lektionsplan og opgaver til bogen. Kontakt forlaget på hrf@hansreitzel.dk for at få adgang.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Tværmedial markedskommunikation - videregående uddannelser, 1. udgave
Tværmedial markedskom...
Af Ezio Pillon, Nan...
Pris: 450,00 .kr
Rabatpris: 405,00 kr.
Markedskommunikation, 1. udgave
Markedskommunikation
Af Birgitte Nygaard...
Pris: 395,00 kr.
Introduktion til markedsføring på sociale medier - Facebook og LinkedIn, 1. udgave
Introduktion til mark...
Af Kenneth Dosanjh,...
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
Designing for Growth - A Design Thinking Tool Kit for Managers
Designing for Growth
Af Jeanne Liedtka o...
Pris: 275,00 .kr
Rabatpris: 247,50 kr.
The Designing for Growth Field Book - A Step-By-Step Project Guide, 2. udgave
Designing for Growth ...
Af Jeanne Liedtka o...
Pris: 179,00 .kr
Rabatpris: 161,10 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.