SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Salg af rådgivning og serviceydelser - Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring

Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave
Søgbar e-bog

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
420,00 kr. 378,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
346,00 kr. 311,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser Vital Source e-bog

Jens Lassen
(2025)
Hans Reitzels Forlag
216,00 kr. 194,40 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Salg af rådgivning og serviceydelser - Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring, 2. udgave

Salg af rådgivning og serviceydelser

Når salget er komplekst og sælgerens roller under forandring
Jens Lassen
(2025)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
450,00 kr. 405,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651R365
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Bookshelf online: 365 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 365 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702447651R180
Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.
Bogen er inddelt i tre hovedområder:
Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.
Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 440 sider
  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2025)
  • ISBN: 9788702432916

Salg af rådgivning og serviceydelser er en lærebog om salg, der fokuserer specifikt på serviceydelser og rådgivning frem for fysiske produkter. Bogen er metodisk opbygget og indeholder værktøjer samt praktiske eksempler fra relevante brancher – både de finansielle sektorer, andre brancher, hvor der udbydes rådgivning og serviceydelser, og brancher, hvor salg af serviceydelser bliver et stadig vigtigere supplement til det traditionelle salg af fysiske produkter.

Bogen er inddelt i tre hovedområder:

  1. Teoretisk grundlag – forskelle mellem salg af produkter og serviceydelser, servitization, tillidsopbygning og værdiskabelse i kundens købsproces.
  2. Salgsredskaber – kommunikationsværktøjer, persontyper, kulturforskelle og digitale salgsmetoder som social selling, online møder og kunstig intelligens.
  3. Salgsprocessen – strukturen i kundemødet, herunder forberedelse, behovsafdækning, løsningspræsentation, indvendingshåndtering, forhandling og opfølgning. Kapitlerne er fyldt med konkrete og brugbare værktøjer og metoder. Afslutningsvis er der også et kapitel om planlægning af salget.

Bogen er målrettet alle, der arbejder med kundekontakt, hvor en serviceydelse er omdrejningspunktet for dialogen – lige fra bankrådgivere, revisorer, assurandører, advokater og ejendomsmæglere over håndværkere, turistmedarbejdere og konsulenter til serviceteknikere. Den er primært skrevet til akademifaget Salg og salgspsykologi, men kan også anvendes i andre akademifag samt på uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, service- og oplevelsesøkonom samt logistikøkonom.

 

De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Finansiel rådgivning - privat, 9. udgave
Finansiel rådgivning ...
Af Jannie Munch, Al...
Pris: 525,00 .kr
Rabatpris: 472,50 kr.
Metode og videnskabsteori for finansbachelorer - Skab viden, der giver værdi, 2. udgave
Metode og videnskabst...
Af Lars Brian Bach,...
Pris: 350,00 .kr
Rabatpris: 315,00 kr.
Erhvervsjura - for de finansielle uddannelser, 10. udgave
Erhvervsjura - for de...
Af Bjarke Tinten, T...
Pris: 635,00 .kr
Rabatpris: 571,50 kr.
Erhvervsjura - for marketing og service, 11. udgave
Erhvervsjura - for ma...
Af Bjarke Tinten, S...
Pris: 355,00 .kr
Rabatpris: 319,50 kr.
Globaløkonomi til marketing og service - opgaver, 4. udgave
Globaløkonomi til mar...
Af Peter Trier
Pris: 200,00 .kr
Rabatpris: 180,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.