SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Social Media Marketing

Social Media Marketing, 5. udgave

Social Media Marketing

Tracy L. Tuten
(2023)
SAGE Publications, Limited
669,00 kr. 602,10 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 5. Udgave
  • Paperback: 464 sider
  • Udgiver: SAGE Publications, Limited (November 2023)
  • ISBN: 9781529623819

The original, bestselling, and award-winning textbook on social media marketing, featuring all the essential topics, concepts, research, and practical application for study and career success.

Now thoroughly updated in this fifth edition to reflect the latest developments in social media marketing research and practice, and with new case studies and examples, including brands such as Apple, Cadbury, LUSH Cosmetics and Zoom.

A must-read for all students and practitioners of social media marketing.

Tracy L. Tuten is a professor of marketing at Sofia University, USA.


PART I: Foundations of Social Media MarketingChapter 1 The Social Media EnvironmentChapter 2 Social ConsumersChapter 3 Network Structure and Group Influences in Social MediaPART II: Social Media Marketing Strategy and Planning
Chapter 4 Social Media Marketing StrategyChapter 5 Tactical Planning and ExecutionPART III: The Four Zones of Social MediaChapter 6 Social CommunityChapter 7 Social PublishingChapter 8 Social EntertainmentChapter 9 Social CommercePART IV: Social Media Data Management and MeasurementChapter 10 Social Media AnalyticsChapter 11 Social Media MetricsPART V: Social Media Marketing in PracticeChapter 12 The Case Zone
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Digital Marketing Strategy - An Integrated Approach to Online Marketing
Digital Marketing Str...
Af Simon Kingsnorth...
Pris: 369,00 .kr
Rabatpris: 332,10 kr.
Research Methods for Business Students, 9. udgave
Research Methods for ...
Af Mark Saunders, P...
Pris: 678,00 .kr
Rabatpris: 610,20 kr.
International Economics: Theory and Policy, Global Edition, 12. udgave
International Economi...
Af Paul Krugman, Ma...
Pris: 799,00 .kr
Rabatpris: 719,10 kr.
Logistics and Supply Chain Management, 6. udgave
Logistics and Supply ...
Af Martin Christoph...
Pris: 569,00 .kr
Rabatpris: 512,10 kr.
Fundamentals of Multinational Finance, Global Edition, 7. udgave
Fundamentals of Multi...
Af Michael Moffett,...
Pris: 698,00 .kr
Rabatpris: 628,20 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.