SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Corporate Communication - A Guide to Theory and Practice

Corporate Communication - A Guide to Theory and Practice, 6. udgave

Corporate Communication

A Guide to Theory and Practice
Joep P. Cornelissen
(2020)
Sprog: Engelsk
SAGE Publications, Limited
598,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 6. Udgave
  • Paperback: 336 sider
  • Udgiver: SAGE Publications, Limited (Februar 2020)
  • ISBN: 9781526491978

The 6th edition of Corporate Communication continues to be the market leading text in its field, having been fully revised by the author to reflect new trends and developments in social media and to capture emergent topics such as CEO activism and corporate character and purpose.

New to this edition:

- A revised chapter on comm's in the rapidly changing media landscape, incorporating new technologies and social media.
- Deeper coverage of key topics such as employee, crisis, and leadership communication alongside sustainability.
- New case studies with reflective questions to highlight the broad application of corporate communications. Corporations featured include: Apple, Facebook, Gilette, Lenovo and Nestl .

Corporate Communication is essential reading for students studying Corporate Communication, Organizational Communication, Strategic Communication, PR and Marketing Communications, as well as a valuable resource for reflective practitioners.

It continues to be supported by comprehensive and fully updated online resources: https: //study.sagepub.com/cc6


Part 1: Introduction
Chapter 1: Defining Corporate CommunicationChapter 2: Corporate Communication in Contemporary OrganizationsChapter 3: Corporate Communication in a Changing Media EnvironmentPart 2: Conceptual Foundations
Chapter 4: Stakeholder Management and CommunicationChapter 5: Corporate Identity, Branding and Corporate ReputationPart 3: Corporate Communication in Practice
Chapter 6: Communication Strategy and Strategic PlanningChapter 7: Research and MeasurementPart 4: Specialist Areas in Corporate Communication
Chapter 8: Media RelationsChapter 9: Employee CommunicationChapter 10: Issues ManagementChapter 11: Crisis CommunicationPart 5: New Developments in Corporate Communication
Chapter 12: Leadership and Change CommunicationChapter 13: Corporate Social Responsibility (CSR) and Community Relations
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.