SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Factorial Survey Experiments

Factorial Survey Experiments, 1. udgave
Søgbar e-bog

Factorial Survey Experiments Vital Source e-bog

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sage Publishing
396,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Factorial Survey Experiments, 1. udgave

Factorial Survey Experiments Vital Source e-bog

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sage Publishing
164,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Factorial Survey Experiments

Factorial Survey Experiments

Katrin Auspurg og Thomas Hinz
(2014)
Sprog: Engelsk
SAGE Publications, Incorporated
439,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Reflowable pages): 168 sider
  • Udgiver: Sage Publishing (November 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781483324302
Filling a gap in the literature of the field, this first-of-its-kind book provides researchers with a practical guide to using the factorial survey method to assess respondents’ beliefs about the world, judgment principles, or decision rules through multi-dimensional stimuli ("vignettes") that resemble real-life decision-making situations. Using insightful examples to illustrate their arguments, the authors guide researchers through all relevant steps, including how to set up the factorial experimental design (drawing samples of vignettes and respondents), how to handle the practical challenges that must be mastered when an experimental plan with many different treatments is embedded in a survey format, and how to deal with questions of data analysis. In addition to providing the "how-tos" of designing factorial survey experiments, the authors cover recent developments of similar methods, such as conjoint analyses, choice experiments, and more advanced statistical tools.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source 180 day rentals (dynamic pages): 168 sider
  • Udgiver: Sage Publishing (November 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781483324302R180
Filling a gap in the literature of the field, this first-of-its-kind book provides researchers with a practical guide to using the factorial survey method to assess respondents’ beliefs about the world, judgment principles, or decision rules through multi-dimensional stimuli ("vignettes") that resemble real-life decision-making situations. Using insightful examples to illustrate their arguments, the authors guide researchers through all relevant steps, including how to set up the factorial experimental design (drawing samples of vignettes and respondents), how to handle the practical challenges that must be mastered when an experimental plan with many different treatments is embedded in a survey format, and how to deal with questions of data analysis. In addition to providing the "how-tos" of designing factorial survey experiments, the authors cover recent developments of similar methods, such as conjoint analyses, choice experiments, and more advanced statistical tools.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Paperback: 168 sider
  • Udgiver: SAGE Publications, Incorporated (December 2014)
  • Forfattere: Katrin Auspurg og Thomas Hinz
  • ISBN: 9781452274188
Filling a gap in the literature of the field, Factorial Survey Experiments provides researchers with a p
1. Introduction2. Why and When to Use Factorial Survey Methods3. Setting Up the Experimental Design4. Setting Up the Survey5. Data Analyses6. Further Aspects7. Concluding Remarks
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Klassisk og moderne organisationsteori
Klassisk og moderne o...
Af Henrik Holt Lars...
Pris: 605,00 kr.
Klassisk og moderne samfundsteori, 6. udgave
Klassisk og moderne s...
Af Heine Andersen, ...
Pris: 820,00 kr.
Biasbevidst ledelse - Sæt diversitet i spil og træf bedre beslutninger
Biasbevidst ledelse
Af Christina Lundsg...
Pris: 450,00 kr.

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.