SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Digital Marketing

Digital Marketing, 7. udgave

Digital Marketing

Dave Chaffey og Fiona Ellis-Chadwick
(2019)
Sprog: Engelsk
Pearson Education
2.449,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 15 hverdage

Detaljer om varen

  • 7. Udgave
  • Paperback: 576 sider
  • Udgiver: Pearson Education (Januar 2019)
  • Forfattere: Dave Chaffey og Fiona Ellis-Chadwick
  • ISBN: 9781292241579

Digital Marketing provides the most comprehensive guide to all aspects of using the Internet, digital media and marketing technology to achieve the goals of integrated multichannel marketing.

 

This streamlined seventh edition provides comprehensive, practical guidance on how companies can get the most out of digital media and technology to meet their marketing goals. Digital Marketing links marketing theory with practical business experience through case studies from cutting edge companies
such as ASOS, Spotify, Zalando and Zappos, to help students understand digital marketing in the real world. To support this, new 'Essential Digital Skills' boxes give students guidance on how to develop key skills they will need in the workplace.


 

Readers will learn best practice frameworks for developing a digital marketing strategy, plus success
factors for key digital marketing techniques including search marketing, conversion optimisation and
digital communications using social media including Twitter and Facebook.

Brief contents Preface About the authors Acknowledgements
Part 1 Digital marketing fundamentals
1. Introducing digital marketing
2. Online marketplace analysis: micro-environment
3. The digital macro-environment
Part 2 Digital marketing strategy development
4. Digital marketing strategy
5. Digital media and the marketing mix
6. Relationship marketing using digital platforms
Part 3 Digital marketing: implementation and practice
7. Delivering the digital customer experience
8. Campaign planning for digital media
9. Marketing communications using digital media channels
10. Evaluation and improvement of digital channel performance Glossary Index
De oplyste priser er inkl. moms

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Fysisk eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.